Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSe sklenkou v ruce
Autor
Oldjerry
ještě ani Silvestr nevystřelil
nezatáhl za provaz zvonu
ani rok můj sedmdesátý šestý
ještě nezačal
(ale už se mi líbí)
nový obraz času
naporcoval příští rok
na měsíce, týdny a dny
snad bude takový
(krásné obrazy a verše)
23 názorů
Hlava mrtvý krávy
18. 02. 2013Díky :)
Hlava mrtvý krávy
17. 02. 2013Snad se zatím daří :) Líbí se mi to *
Zuzi - díky - beru!
Printe - děkuji, i tobě příznivý rok - tento a všechny další...
DavidPetrik
01. 01. 2013Zit v pritomne chvili je podstata zenu. Nesouvisi s vekem, ackoliv rozumim, ze se starim je kazdy den cennejsi nez drive. Take rozumim, ze i literarni servery nesou jistou spolecenskou funkci. Takze nic ve zlem. At se Ti dari.
Alegno, Maruško, Hábere - díky a hezkého Silvouše a silnou, mastnou česnečku zítra ráno přeje
oldík
Marie s beránkem
31. 12. 2012Všechno dobré a dík za optimismus.
Davide: starého psa novým kouskům nenaučíš. Pro nás staré větve je nejdůležitější to co je a to nejen věci a děje, ale i sám každý jeden den - a o tom to je... Buď rád, že tohle jenom čteš a nežiješ to. Není to už moc velká sranda. Ale dík za komentík...
Vítám vás tu a to takovým způsobem, že nejen velmi... a děkuji, že jste přečetli a dokonce i tipovali (to já strašidelně a hrozitánsky rád). Kdyby se vám zdálo, že nějak moc kecám, tak se vám to nezdá: jsem po oslavě a jen jsem přišel mrknout, co jsem zase způsobil. Přeji dobrou noc a pěkného Silvouše...
DavidPetrik
30. 12. 2012At se Ti v novem roce dari a nalezas zpusoby, jak psat bez pouheho popisovani zjevneho.