Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepřečkat noc /a další...
Autor
zblblýptáček
přečkat noc
dnem ulistován / je úzko mezi řádky
nedovařil čaj / a v srdci vyvřelo
půl neděle
o strom se v prstech zapomínám
i slunce vidím / hledá břeh
jen směr zůstává
vratký
…
a další...
pak je třeba /píseň co někdo zná
uslyšet /čiší z vína
jeden napne struny
rozlije úsměv po parketách
ruce naproti jsou balet / oči v koutě rým
ve dveřích modlitba
světlem hlazená a sedí
pod stolem tiché otazníky
zdmi zvolna kvete hlas
co k ránu bere na čistotě
srdce získává
24 názorů
kouzelná_květinka
10. 04. 2020druhá je hezčí pro mě... snad protože promlouvá...ale jedna bez druhé by nebyla celistvá :-)
To je úplně to.....jak to nazvat.....sakra to.....no.....nevzpomenu si.....stejně jako si absolutně nevybavím jaké to je.....nebo o čem....nebo proč to vlastně vzniklo......psychedelické tukání do psacího stroje ve snaze rytmem stvořit náhodně složené věty z náhodně napadených slov? nebo že by postdelirická produkce probírajícího se mozku skládající verše zcela mimoděk logiky fonetiky a dokonce obsahu ? :-))))))
už vím to slovo......je to totálně nepochopitelné a bez jakéhokoliv náznaku smyslu.....
zblblýptáček
13. 01. 2014helgarde...účel textu nemusí být zřejmý...chápu. pro mne je účel textu zodpovězen v názvu :) zdravím a přeju hezký den.
:-))) čekal jsem pět minut jestli se mi třeba po dvanáctém přečtení nezjeví pointa a účel toho textu.....ale zřejmě se ztratil jako sebemenší rýmy v něm......vcucnuv se do své vlastní nepochopitelnosti......
:-))) čekal jsem pět minut jestli se mi třeba po dvanáctém přečtení nezjeví pointa a účel toho textu.....ale zřejmě se ztratil jako sebemenší rýmy v něm......vcucnuv se do své vlastní nepochopitelnosti......
Ano, forma je "mrňavá", báseň však neschová. :) Krásné chvíle a momenty (verše) v obou, ale ... u tebe vzácně, celek nepromlouvá, momenty a kousky světel jako by se nemohly spojit. Zvláštní je v tomto kontextu přihlédnout také k té u tebe nezvyklé formě. Napadlo by mě, zda mám mít starost o svého oblíbeného básníka.
Říkám si ale: člověk musí občas odbočit. Sám to dělám, občas napíšu povídku, občas úvahu, haiku nebo jinak uhnu sám svému "stylu". Je to jako nabrat dech, rozkývat lano, aby člověk našel střed a rovnováhu. A trochu ze sebe opět učinil uličníka... a začátečníka. :)
...
zblblýptáček
17. 01. 2013děkuji všem za zastavení
nevím,neznám
07. 01. 2013Heřman: pleteš se :P
nevím,neznám
07. 01. 2013Heřman: taky budeš asi nějak mrňavý
nevím,neznám
07. 01. 2013přesto vzletné