je to krásný myslim
jako fakt
****
jo.... tak mě by zajmalo s kym Mardou vlastně vůbec chodí... muj ty dobrý bože............
BINGO!:))) Pro beatníky tluče mé srdce a pro tuto báseň taktéž:-)
Podzemníky miluju :))) Skvěle !****
a klubík, hm ? :)
Maga jsem tam viděla, Na cestě jsem sice nečetla, ale taky ho tam vidím....
ju, supr*
pěkný, moc pěkný ... TIP :-))
myslím, že aj vďaka takýmto básňam Jack tam niekde v astrále naďalej stopuje a vníma svet za jazdy...
T.
Tentokráte z toho pocit mam. Zazil jsem i lepsi, ale na tip to staci. *!
...jo, to stačí na velkej tip....moc hezky napsáno.....
dobrá knížka a dobrá báseň ..... Leo.
Nádhera,vážně...moc krásný a jiný než co tu čítávám.Dlouho sem nečetla něco tak upřímnýho...MOc krásný ***
ja se omlouvam vsem fundovanym redaktorum poetum, ale ja to asi vyberu, me vam to zasahlo do hloooooooooooooooouby srdicka a dusicky a vubec mardou jsem poznala.
rubíííí :o))) ti dík, prvni vyber od tebe co na Pismaku vidim...citim se pocten :o))
a diky vsem...*
No, tomuhle zas tak moc nerozumim, je mi to dost dost vzdaleny (ze by snad bohudik?), ale mas tam nektery moc pekny wobraty co by stali za to tamto jak se misto toho delaj hvezdicky :o)
*
nebojim, ale prvni vidim :o)))
Mea, no ja to mam taky jenom krz papir a pismenka Podzemniku, Maga, Na ceste atd :o))
dablik008: bych se divil kdyby taky ne :o) si te nejak nedovedu na ulici s malejma cernejma klukama placat basket predstavit :o) (teda to je zas veta :o))
dobře napsanej shit:-)) *!
AHA. Tak tady jsem pochopila, co říkal vedle Albi o Jackovi.
D'ábli, takhle má vypadat nerýmovaná poezie. Totiž tak, aby člověk dočetl pomalu a pozorně a vychutnal si. Uděluji pozorný típ a závidím. Néééééé - ježiš, co to plácám. Nezávidím. Ráda Tě čtu a zjevně nejsem sama. Piš nám. .-)*
jo tak Na cestě a nejen ........jenže mi přijde že jak to bylo jedinečné v té době tak dnes jest stereotxpem a nikdo neví kudy kam.........
nádhera..musím se opakovat!*TTT
..jéé..a já zrovna Kerouaca nemám rád...ale je to pěknýý!!!!*
krásný*****
první:-)!*****
Hodně dobrý, ani se mi k tomu nechce nic dodávat....!*
Ano, krásné. K tomu ani není co dodat. TIP