Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV tvých očích vykvetly chrpy
Autor
Zamila
V tvých očích vykvetly chrpy
V tvých očích vykvetly chrpy
Poslední květiny na louce
Co stály za utrhnutí
Díváš se jimi do slunce
A zlehka přivíráš víčka
Jednou zajde slunce, uteče měsíc
Spadají všechny hvězdy
A zhasne poslední svíčka
Někdo však nikdy nezapomene
Jak se zlehka třásla tvá víčka
V letním polibku hasnoucího slunce
Na břehu rybníka
Těsně před noční
Inventurou hvězd
24 názorů
Mně se to taky líbí, i když sám píšu jen vázaně! Ale tady to beru jako milou pocitovku umocněnou krásným písmem navozujícím romantickou náladu. Jelikož Zamilu znám, vím, že mezitím pokročila a píše i krásnou vázanou poezii. A tak nechápu hynajse a jeho nepřátelské výpady vůči ní! Opravdu se chová ne jako gentleman na literárním portálu, ale jak o zfanatizovaný bolševik při útoku na Zimní palác! Jenže tohle není třídní nepřítel, ale hezká holka disponující magisterským titulem ve velmi rozsáhlém a zajímavém oboru, která ovládá 6 jazyků, disponuje rozsáhlou škálou talentů, tvrdě na sobě pracuje a dále se vzdělává! Jediné, co bych jí mohl vyčíst, je její vznětlivost a jistá pýcha, což se stává u lidí jejího vzdělání...:-)
♣Jj, kdo chce kritizovat druhé, měl by nejprve navštívit své vlastní výplody a velmi kriticky se nad nimi zamyslet! A i vyjádření nesouhlasu či nelibosti lze vyjádřit slušně a na úrovni! Dodnes jsem za největšího prudiče považoval miroslawka, jenž ten provádí na trochu jiné úrovni a v jeho starší tvorbě bych i našel sem tam něco, co se dá i číst!
:-D Asi sis našel jen odkaz na bakalářku, hledej dál, šmudlo :-) Každopádně se tady akorát tak pěkně ponižuješ ... :-)
Nejsem hloupá, nebyla to msta, už dřív jsem četla Tvoje věci, ale nedovolila jsem si je zkritizovat, nejsem jako Ty :-) O hlouposti bych v Tvym případě pomlčela - Tvoje vyjadřování na chatu mluví samo za sebe :-)
Vampirelord
21. 01. 2013Náhodou povedené...úplně cítím to letní teplo..polibek hasnoucího slunce....potěší duši a pohladí....T
A mně se zas nelíbí Tvuj styl a nepřijde mi jako poezie - jen jako bezduché házení slovíček - tak jsme si kvit :-)
Já to chápu, stane se :-) Podle mě se stejně básničky nejvíc líbí tomu, kdo je napsal a komu byly určeny - to je to kouzlo intimity, které se dalším těžko zprostředkovává ... :-)
nepatrím medzi tých, čo čítajú rozumom, dôkazom sú tipy u tvojich dvoch predchádzajúcich básní, tiež by tam rozumom bolo čo vytknúť, ale pocity zvíťazili, na rozdiel od tejto
Někdo čte celou věc a pak si udělá názor ... Někdo čte jenom rozumem :-) A nikdo se nezalíbí všem :-)
mňa práve to opakovanie slovíčok ruší pri precítení básne...len môj názor, pocit...Richarda nerušia
no...ja neviem...2x víčka, 2x hvězdy,3x slunce...chcelo by to bohatšiu slovnú zásobu
Richard Hrob
19. 01. 2013Jé, tohle je milé. Povedené dílko, skutečně. Tipuji :-)