Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezohledně
Autor
vkl
Znával jsem Miloše
byl vždycky bez groše
a míval plány
pak měnil strany
a taky známé
a co se zláme
stejné už není
a co se cení
dřív bylo směšné
vše vadí, lež ne
a další, třetí
čas rychle letí
a vše je jiné
špína se line
bonmot a zase
jen doba hla se
a nadhled chátrá
citáty spatra
hozené stádu
poselství z Hradu
zas budou za trest
a někam zalézt
nebude snadné
a zem nám chladne
ze rvačky o hlas
co je to pro nás
pár lživých frází
všichni jsou nazí
když jim jde o moc
a těžká pomoc
komu moc voní
i stádu koní
velí jen jeden
kde končí leden
začíná úmor
13 názorů
Úplně to slyším s melodií. Každému nám sedí jiný styl - a tohle mi přijde docela umně zvládnuté a autorovi to sedlo...
Sice se s autorovým pohledem neztotožňuji, ale z hlediskla možného písňového textu dobré. Ovšem myslím, že máme odlišný styl...
Marek
Já nemyslím, že od něj by to byla póza, zřejmě tak píše přirozeně. Pro mě by to byla póza, já píšu přirozeně takhle.
Já takhle píšu, kdybych chtěl psát víc vzletně, což většinou znamená na 11 slabik a víc (taky se mi to občas stane, ale jen, když to přijde přirozeně), tak by to ode mě byla póza a musel bych se do toho nutit, každýmu sedí jiný styl :-)
Mně to Muamarka nepřipomíná, mně to připomíná, že tato občanská společnost je stále v prenatálním věku a dokonce ani porod není v dohledu.
malé stýskání
22. 01. 2013Napadla mne taková asociace z Tvé truchlivé politické: jinak voní seno koním a jinak milencům...někdo moudrý to kdysi řekl..