Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrnka
Autor
VH64
Srnka
Hlaveň krátkou pod kabátem,
střelný prach si nese v hrnku,
umazal se přitom blátem,
střelil pytlák potmě srnku
Přes humna jí v pytli nese,
do chalupy leze zadem,
nedivte se, že byl v lese,
všichni přece občas kradem
Pytláková už ho čeká,
co je v pytli, jí však leká,
překvapeně bradu hladí,
barva srnky s čepcem ladí
Tahle srna byla koza,
pásla se tam u úvoza,
co pytlačka vyudila,
farářova Líza byla
17 názorů
Max Hutar
Nikoli pane. Až mi nějaká říkánka bude připadat opravdu blbá, napíšu místo ní miniaturní prózičku. Volnému verši nemám v úmyslu se věnovat.
Květoň Zahájský
02. 02. 2013Sousedi naštěstí nemají kozy.
S výjimkou sousedek, pochopitelně.
Já nevim, nebylo by lepší psát volným veršem, než dávat pytlákovi prach do hrnku, jen aby se rýmoval se srnkou, a před koncem se vysmeknout spisovné češtině z ruky a sklouznout na moravu, jen aby se úvoz rýmoval s kozou? Jinak tam jsou dost gramatické rýmy, nebo totální zabijáky typu "nese v lese".
Proč vázaný verš?
Aaaa, hlas z Moravy! Díky pane Květoni!
P.S. To ale sousedi neví, že jsi takového názoru, že ne?
Květoň Zahájský
02. 02. 2013Bravo! Takhle mají vypadat církevní restituce!
Heřman
Vzhledem k tomu, kdo napsal Fimfárum, si myslím, že větší pochvalu jsem ještě na Písmáku nedostal! Díky!
Diana a Kočkodan
Dohra nebude, tohle byl takový osamělý nápad u snídaně před časem. Nemá žádné souvislosti návaznosti.
Teda, ode mne dohra nebude, koukám, že vy dva už zase "řádíte" a dohru jste doplnili.
Děkuji!