Jenže ona se stala úplně obyčejná věc, kluk vytáhl mobil a někomu volal. V ten samý moment zazvonil slečně přes uličku její mobil, tudíž přijala hovor a započala mluvit. Náhoda tomu chtěla, že oba se střídali v mluvení téměř dokonale, takže vznikl silný dojem, že ti dva mluví přes mobil spolu na vzdálenost necelého metru.
Skrytě jsem se té taškařici smál, poté jsem uvykl a ještě více poté jsem přijal celý klam natolik za skutečný, že když slečna zavěsila a kluk pokračoval v hovoru, podíval jsem se na něj jako na blázna, který mluví do přístroje, na jehož pomyslném konci už nikdo neposlouchá…
Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMobilní klam
07. 02. 2013
3
4
1472
Autor
Herr_Jaroslav
Čtyři sedadla napravo, ulička, čtyři sedadla nalevo, zbytek vagónu můžeme odříznout, není pro scénku důležitý. Na „čtyřce“ vpravo sedí nějaký kluk a já, vlevo přes uličku nějaká slečna a já ne. A pak se to stalo… Napínavá věta, že?
4 názory
Má hlubší obsah, než by se na první přečtení zdálo... ale kolik takových situací člověk bere povrchně a defacto je ani nezaznamená? *
Sal Paradise
07. 02. 2013:-)
aleš-novák
07. 02. 2013dobře odpozorované, i zaznamenané :o)