Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČerný korzár
Autor
cihlářův učeň
Obsadit tu tvou loď!
Na moři společně se budeme houpat a ve vlnách se bít o lepší místo v uličce.
Chci tvé podpalubí zaplnit svým rumem a radovat se z opilosti a zvuků Sirén, které na mě chrlíš z hlásného koše.
Pojď se mnou plout nebem i nocí a přistávat jen pro manu.
Budeme společně závidět orkám a vystrkovat dlouhé nosy na všechny suchozemské.
Doplachtíme ke všem trojúhelníkům, kde se budeme na léta schovávat.
Pojď! Vzhůru na palubu, dálky volají!
5 názorů
cihlářův učeň
13. 02. 2013zadej si "orka" do googlu - moc príma tvor :-)
prozradď mi co jsou to orky. Jinak taky si myslím že označení volý verš je mylné.. spíše prozaická miniaturka. Ale dobrá :))
To nejsou ani volné ani žádné jiné verše.....to není poezie....Ale líbí se mi to jako text....když si dáte tu práci a pokusíte se přestavět to na poezií a použijete tato slova a tento text a tuto myšlenku na složení básně, tak se pokloním....Je tam pár silných momentů pro báseň...Udělejte ji z toho...