Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefairytales are for stupid fucking heads
01. 02. 2002
3
0
1836
Autor
Ziggy
her cigarette butt was cause of the fire
in the heart of caravans to Empire Unknown
revive white rabbit look around
own me the million consience - this fucking liar -
ohorok jej cigarety spôsobil oheň
v srdci karaván do Impéria Neznámokam
obživlý biely králik sa otočil
ešte mi dlží milio´n svedomí - ten skurvený klamár -
RonnieRocket
03. 02. 2002
skvělé - skvělé vidění
a ještě se mi líbí slovenské....skurvený klamár....skoro jako komár :)*
nemělo by být "revived" a "looked"? a když už "look" v přítomném, tak "looks"
ale nevim - anglicky se teprv učim :-/
wopi/ v prvnich 2 pripadech mas pravdu.. ale u toho owe ne..i kdyz zase to s schazi..)
ale anyway, na smysl basnicky jsem asi stupid head..-))aj tak si myslim, ze by to slo i bez toho "fucking" , nebo je to original pana Leara? Anyway ten klasicky (nema mit vlastne 5 radek jako pravidlo??) se mi libi vic..
ale ty asi o tom budes vedet vic, tak sorry.-)
There was an Old Man of the Coast
Who placidly sat on a post;
But when it was cold,
He relinquished his hold,
And called for some hot buttered toast.
"
tak vidite - me se ten fucking liar prave libil, ze to dodalo dilku ostrost...
.. nepouziva se ale..mozna starsi slovnik, nebo cista anglictina..?))nebo naopak novy.. nevim..)
.. nepouziva se ale..mozna starsi slovnik, nebo cista anglictina..?))nebo naopak novy.. nevim..) ale je to se 4.padem.. jen bez toho "to"..( you own ME.).
Ale to je JINÉ SLOVO, kruci - own je VLASTNIT, you own me - ty mě máš
ale DLUŽIT NĚKOMU je OWE TO SOMEONE ... ve třicet let starém slovníku, jako v letošním!
ale autor je i podle jiných děl na štíru s anglinou, nechápu, proč se o ni tak vehementně snaží...
.. mas pravdu.. ja to precetl tak ja to bral jako owe i kdyz pak psal blbe....)) tak jak take i on..)) ale porad se pouziva bez to.. sorry..))) a i s tim autorem mas pravdu.)