Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa konečnou zimy
Autor
Movsar
Přátelé
Za okny vlaku je kosárkovská krajina, malé povzdechnutí šeptané do sněhu. A v záhybech cest únava zimy, co nekončí. Chybí jen bytosti pokryté třpytem měsíčního světla, přátelé z obrazu. Zůstáváme my, přátelé obrazů.
Hádanky z cest
Noc otevírá tepny vesmíru mléčnému svitu planet. Prýští k zemi rychlostí, kterou sotva spočteš. Kde se ale ukrývá srdce toho nesmírného nesmírna? ptá se otec Furat. Žádný ze sportsmenů mu neumí dát odpověď. Na otci je znát duševní vyčerpání. A pevnost sice dál olizují slané jazyky vln, ale televize se dotkla hranic svých možností.
Maneken Pis
V Belgii mají čůrajícího chlapečka. Na nádraží v České Třebové je taky čůrající chlapeček. Je odrostlý a snad i mírně zarostlý. Čůrá na peróně a proud moči nikdo nechytá do dlaní a dívky v naději mu nehladí pindíka. Prostě jen taková malá česká nádražní romance.
6 názorů
Já věděl, že to je Boyard! Viva les 90's!
Ta první nejlepší, kontext druhé už po letech nestíhám, třetí mi přijde moc jednoznačná.
zdar
: ) ta poslední mne rozesmála...
jinak po ránu, ke kávě, parádní zákusek ; )
:o)
... sošný František ve svých lázních ví o ženské přízni také své. :o)