Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaková drobná nepříjemnost
Autor
Květoň Zahájský
38 názorů
Proti mně jsi Rembrandt. Já zvládám pouze technické výkresy, protože se tam používá pravítko. Pak umím nakreslit půllitr, nasr...u kočičku, berušku z půdorysu a to je vše :)
Květoň Zahájský
25. 03. 2013To jsou jen takové záchvaty. Nemám v kreslené tvorbě žádné ambice. (-:
Květoň Zahájský
08. 03. 2013VH64 - já jsem nadšeným milovníkem indické kuchyně a orientálních pokrmů vůbec. Zrovna dneska očekáváme návštěvu, tak vařím "Madu vindalu", což je v podstatě kari z hovězího (pro Indii poněkud netypické, že). Když někdy navštívím indickou restauraci, upozorňuji, že chci pokrm "fully spicy" a personál uznale pokyvuje hlavami.
Radě bedekru naprosto rozumím, nicméně svým známým chystajícím se do Indie obvykle radívám, ať, nebudou-li si vědět rady s jídelním lístkem, klidně zajdou do kuchyně - Indové je nevyženou - a prstem si ukážou, co s čím chtějí. A tu krysičku prosím zabalit.
Květoň Zahájský
07. 03. 2013Toscano, prostě - povýší proces vyměšování na silný umělecký zážitek.
Jedná se o knihu, která konání každodenních nudných a jednotvárných činností udělí nový netušený rozměr, pročež by neměla chybět na žádné toaletě.
- Tak teď nevím: půjde o rozměr knihy, toalety a nebo výsledného produktu činnosti konané v tomto zařízení? :-)))))
Květoň Zahájský
07. 03. 2013Zordon - Kdysi jsem v jednom bedekru četl zajímavé upozornění: Jste-li milovníkem indických pokrmů, pak nikdy (tím myslím NIKDY!) nechoďte do kuchyně, kde se tato jídla připravují.
Květoni, ještě je tu možnost, že ví o našem jídle něco, co my ne, a právě proto má svou práci rád. :)
Květoň Zahájský
07. 03. 2013Díky, přátelé.
Když vám číšník nese talíř a šibalsky se při tom usmívá, možná ví o vašem jídle něco, co vy ne. Nebo má jenom svoji práci rád. Co my víme, že?
Evženie Brambůrková
02. 03. 2013Lidem se dnes nezavděčí nikdo. Konina jim nejede a leprovina taky ne*
Ve slušném podniku by hostovi na omluvu přinesli hlt alespoň osmnáctiletiletého Lephroaigu!
Květoň Zahájský
01. 03. 2013FAE - to mi bereš vítr z plachet, protože já pro svoji publikaci chystám reklamní slogan: Jedná se o knihu, která konání každodenních nudných a jednotvárných činností udělí nový netušený rozměr, pročež by neměla chybět na žádné toaletě.
Taky chystám knihu. Bude ze savého papíru a dvouvrstvá. Své čtenáře nalezne zejména mezi příznivci třetí světové války, kdy bude papíru denní potřeby nedostatek...
Kuchař by se rozkrájel na kousky (nebo rozpadl) samou snahou, ale zákazníkovi se stejně nezavděčí. To jsou teda dneska lidi.... :-)))) *t
Květoň Zahájský
01. 03. 2013FAE - nejspíš tě zklamu, ale zrovna čmárám ilustrace do své chystané knihy a zařekl jsem se, že už to víckrát neudělám.
Příště už na dovolenou pojedu jinam. Molokai má sice hezký pláže, ale jídlo tam fakt za moc nestojí. Nic proti zdejším kuchařů, každej dává do jídla ze sebe to nejlepší, ale na guláši jsem si doslova vylámal zuby. Moje chyba, tu stehení kost by viděl i slepej, páč přez talíř značně přečnívala...
Doubletip za vobrázek, ilustruješ mi taky něco?
aleš-novák
01. 03. 2013to je pech, když má zákazník bezleprovou dietu...