Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOna není sluncem
Autor
Levi
28 názorů
Aššurballit
03. 04. 2013gycik ale slusne napisany miestami dokonca aj s vtipom.
Moja První
28. 03. 2013poslední věta je dokonalá, vzpomněla jsem si na jeden večer, kdy jsem to dělali
vojtabarták
15. 03. 2013Mě se to líbí.
"Beton a překližka praskají pod jejím pohledem. Tam,
ona vyhlíží z dejvickýho bytu."
"Zatím si můžem svítit slupkou pomeranče."
Obzvlášť působivý pasáže. Poklona.
Vlastně je to takový popis všedního dne jak někdo příjde z práce a co zrovna ve fabrice dělali a jak bylo v kantýně zase upatláno a cestou domů potkal starého kamaráda a popovídali si a domluvili na víkend společné grilování.....slovní zásoba je dobrá pokud to není někde opsané a jediné co je na tom špatně, že to někdo označil za poezii...Jinak je to příjemný styl psaní a doporučuji zkusit romány a nebo povídky....poezii opravdu ne...:-)
vindal drámo
13. 03. 2013hochu já jsem živej až hořej jedle blahem, počítám že až se potkáme v downtownu se poznáme.. heh
čau vindale, rád tě zase slyším, dobrý, že seš mezi živými. Biebl je Bible...! Čáral jsem i v Lisabonu jeho útržky po zdi... nic chytřejšího mě nenapadlo, co tam napsat...
jinak jo, je to asi uspěchaný, je to sled myšlenek, průlet, črta do cestovatelskýho deníčku... ale určitě to není umělý. píšu to jenom pro sebe, pro pár kamarádů a lidí, který si to třeba rádi přečtou, tak pročpak nějaká přetvářka, není důvod. ale beru, že každýmu sedne něco jinýho - dík za všechny podněty a názory a že jste tomu věnovali chvilku!
Cesta k lidem
13. 03. 2013Po dlouhý době čtu radost (přes ty temné kulisy v pozadí a nadhlavníku).
Radost, která není ostentativní a přesto zasáhne.
Tip
má to potenciál, ale obrazy mají příliš rychlou sekvenci, zvlášť poslední část... ubrala bych na plynu, při téhle rychlosti načrtnutá krajina není k zachycení a neposkytuje čtenáři patřičný ponor. nelítostně bych klestila...
výběr za rozporuplnost
vindal drámo
12. 03. 2013paráda, taky jedeš Biebla koukám, cool..
Všem vám moc děkuju za komentáře a připomínky!
Má drahá přistřižená, jo, je to pořád v nás a snad i zůstane. Aspoň já mám pocit, že mě toho ten jih naučil spoustu - a vlastně nevěřím, že jinde by to tak dopadlo. Změna paradigmatu. Zůstává to, i když jsem zpátky v tomhle o poznání pravoúhlejším světě. Musíme se každopádně vidět, než mi odjedeš zase někam do tramtárie, ať už v tom má prsty jakýkoli snědý gentleman...!
přistřižená
04. 03. 2013Nevím proč, ale ta věta mě dostala. Ta poslední.
Je vidět, že tím ještě žijem. Zůstalo to v nás. A asi se vrátíme.
Moc hezky napsaný.
whispermoonlite
04. 03. 2013líbí se mi ty všelijaké detailní postřehy. i proměnlivost v rytmu.
whispermoonlite
04. 03. 2013scéna mě do sebe vtáhla, ale nespisovné koncovky na mě působí nepříjemně.
Ze začátku hravé i konzistentní, pak mi to ale přijde být roztěkané, obraz střídá obraz, páté přes deváté, asociace asociací, zdání kontinuity se neproměňuje v hloubku.
bavilo ma to. dobre sa to citalo. niektore momenty mi prisli trochu pateticke (chutnas jako maslo...), ale nic strasneho a celkovo to strasne dobre plynie. tip *