Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak jsi mi zase napsal. Gratuluji.
Autor
Annabella
Tak jsi mi zase napsal.
Vzpomínala jsem,
ale nenašla jsem žádné výročí,
kvůli kterému by ses měl obtžovat.
Navíc,
už spolu tak půl roku nejsme,
že jo.
A pak to přišlo.
Že ses přes to ještě nepřnes'.
Ale že se snažíš a já to znonvu otvírám.
Tak proč mi to říkáš?
Nebo jsi mi chtěl jen nadávat,
že jsem zapředla konverzaci,
kterou jsi zapředl ty?
Tak jsi mi zase napsal.
Nevyčítám ti to.
Ale mohl bys prosím přestat dělat na mě narážky?
8 názorů
Petr_Fonvald
12. 06. 2013moc povedené. někteří lidé se nikdy neotáčí, dokonce ani nekoukají kolem sebe. Někteří se otáčí s kanystrem od benzínu, a i kdyby chtěli, tak přes hořící mosty už nejde zpět.
Možná je a možná není. Teď to nedovedu posoudit. Doufala jsem, že se neotočím, ale k některým věcem se musím pořád vracet.Pak by to chtělo poděkovat vesmíru. Lidé zapomínají snadno. Ale pak zákonitě přijde ta část, kdy si zase vzpomeneš, ne? O tu přece vždycky jde.
Možná. Já to neviděla. Věř svému srdci. Ale myslela jsem, že jsem z těch, co se neotáčí. Možná jsem jenom dost nemilovala.
To co říkáš je zvláštní.
Možná, že ji miloval dost, jen už to bylo příliš a nešlo to snést. Někteří lidé se nikdy neotáčí. Možná máš ale pravdu. Přesto mám pocit, že tam něco nesedí. Nevím co, tak ti to nevyvracím.
Zkus s ní mluvit, pokud to půjde. Smutek se nedvěje sám.