Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStarec a rieka
06. 02. 2002
6
0
2059
Autor
Naso
Starý rybár sa prihováral rieke
stačí aj to, keď po ruke žiadne more
Rozmýšľa, či kvôli rybám pôjde do pekiel
možno už čoskoro, keď srdce má choré
Po svätej Gange nepopláva horiac ako fakľa
do zeme ho dajú. Jej poklady zakliať
Nuž dobre, len keby tam boli aspoň dáke ryby
ináč bude nuda, ktorú možno na kríž pribiť
A možno – kto vie? – si tam zahrá play-off
súťaž v rybárčení s baťkom Hemingwayom
"mne to pripadalo trošku naivné a možno až moc povedané po lopate."
Mala by som sa zamyslieť nad svojou vlastnou naivitou a hlavne nechápavosťou. Lebo nechápem, prečo má ísť starý rybár do pekiel kvôli rybám - aby sa stretol s Hemingwayom?, ktorý sa zasamovraždil? To je moje jediné vysvetlenie, ale skôr sa mi zdá nepravdepodobné.
Vkus máme asi rôzny (Cipe): mne sa naivne (či detsky) podaná MÚDROSŤ zvykla páčiť, skôr som ju zvykla oceniť.
no starec...tym pribitim na kriz by to aj skoncilo...hadam..
sice to play off ma tam fascinje. evokuje to hrozbu vypadnutia... sutazit o buducu kostru.. este aj o tu skurvenu smrt musi clovek bojovat..........
T
tiež by som to asi skončila tým pribytím na kríž...ale inak sa mi topáči...
nechcem zhadzovať tvoje kvality, ale ak si to myslel ako blbústku, tak je to fajn . mne to pripadalo trošku naivné a možno až moc povedané po lopate.
inac by the way nechcem byrt mudry alke pribit na kriz v zmysle bit kladivom atd je MAKKE I. byt s tvrdym Y je len byt v zmysle ecxistovat.
len tolko