Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdo neskáče...
Autor
PÁTER
Česko prohrálo fotbalový zápas s Dánskem 0 : 3 !
Dánský soupeř nasadil proti českým fotbalistům u nás málo známé hráče a ti zápas rozhodli ve druhém poločase.
Porazili Čechy hlavně s Elánem, Nasazením a Důrazem. Přesto si český fanoušek nemusí nad výsledkem zoufat. Naši fotbalisté Dány jasně přehráli již noc před zápasem.
Jako dýdžejové duc duc techno párty na dvou šmirglech byli znamenití!
A to bude na slabou Arménii bohatě stačit, protože na veřejnost pronikly zprávy, že Arméni techno hudbu nemají zrovna rádi, což nám hraje do vynilu. A i kdyby proti nám, nasadili byť jen na lavičku, nebo na tribunu, jako náhradníka, slavného Charlese Aznavoura , tak z toho již dnes při vší úctě k jeho výkonům, strach nejde, ten si odehrál to nejlepší již před léty ve sladké Francii.
Fotbalu zdar a technu zvláště! Kdo neskáče hop hop hop, je bílek!
2 názory
Tak to jsem rád, že sis to přečetl a pochopil, že mi opravdu šlo o víc než ten zpackaný sportovní výkon. Musel jsem se zasmát, když jsem zahlédl naše borce za dýdžej stoly a jak se chválili, jak výbornou přípravu na zápas zvolili.
Vzpomínám, že po podobném a ostudnějším výkonu měli tenkrát někteří ještě síly roztáhnout holkám stehna a zařádit si na jiném hřišti.
Teď si kluci zahráli na dýdžeje. Třeba se po své kariéře tím proslaví. Duc duc duc! Hop hop hop!