Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVaudovi ptáci 5.
Autor
Oldjerry
jezero
mi evokuje moře
daleké touhy
a lodě všemi směry
hory
mi dají vědět, jak jsem malý
ale zároveň pocit
že dokázal bych všecko
ptáci
to umocňují
jsou volní
vidí vše z výšky
s nadhledem
co jim není jasné
k tomu se snesou
jezera, moře, hory a ptáci
jsou synonyma dálek i výšek,
síly i touhy
a symboly cílů
23 názorů
tohle je Kilchberg - sidlo cokoladovny Lindt a zemrel tu Thomas Mann. Kdyz otevres okno, tak je ve vzduchu citit cokolada (pro nas (skoro)Pardubaky dost rozdil)
Je to tu nadpozemsky hezky, jen bydlim na kopci a je mi na zdechnuti pokazdy, kdyz se mam vydrapat zpatky domu :-))).
To je úsměvné: na každém kůlu jeden racek a žádný kůl není neobsazený. Porozhlédl jsem se trochu po jezeře (zapl.P.B. že existují google mapy). Líbilo by se mi tam dožít...
Jo - už je tu mám ... jsou fajn, ale já jsem dneska už grogy, tak se k nim vrátím až zítra. Ostatně já mám adesu tvých stránek, kde je spousta starších snímků, takže že ano - jenomže je tam nejvíce takových s osobním akcentem... to není nic pro mne jako tedyžeano - na psaní. Jinak...
Ahoj, Jarda
Foťák zaostří na nejbližší předmět - pozadí je pak trochu máznuté, neurčité ... tajemné a inspirující. Dnes si zakládám adresář s názvem Vaud... Děkuji ti za ty inspirace... od humoru až po snění...