ještě že ne pařížská děvka která se přežrala sýrem ;)
*tip
Proč s ním spalas, když se ti to nelíbilo? Ale tahle básnička je lepší než sem četl předtím..
Pekna , clovek sa obcas citi ako vyzmykany citron. T+
se mi líbí....docela dobrej námět i na povídku....
láska neláska....
*
drsná, pro mě fakt moc drsná...
nenacadzam slova
nieje takych slov ktorymi by som
popisal co vo mne ta basen evokuje
paci velmi
Teda to je silný...to budu muset strávit a přečist v klidu ještě jednou.
JB
Sakra...to mě dostalo, až mě z toho došla slovní zásoba, takže tip!
Ejhle, tak to mě nakrájej na nudličky... jak můžeš psát TOHLE a zároveň (s prominutím)kravinky jako třeba krelovský akrostichy
(G)*** +V
neprehledla, ale uz jsem to nespojovala s tou 500.00...proto me to "rozcilovalo",protoze mi to logicky nedavalo smysl...
Je fakt, ze jsou nektere zkusennosti, bez kterych bychom se v zivote mohli obejit. Na druhou stranku, jsou to prave tyhle zkusennosti, co nas formuji....
Ja ti jich preji co nejmene, a fakt, ze te to zasahlo....fakt, ze tim tva dusicka trpela.....je krasne citit skrz tu basen...a v tom si myslim, ze je prave to umeni....ze skrz pismenka muzeme citit tu tvoji bolest...a ze ji rozumime...protoze nejsi jednina....:-)
Tak fajn...máme tu ale pěkně děsný pocit...a co dál? Popis pocitu dobrý...velmi slušný...přesvědčivý...ale něco mi tady chybí? Důvod! Proč máš tenhle pocit, když jsi se milovala se svým přítelem??? Fakt nechápu:o((((
Nerozumim tomu, ze kdyz "si" se milovala s pritelem...a vracis se s petistkou v ruce? Logicky tomu nerozumim.....mam obcas delsi vedeni....
je mi líto těch chybek, je to tu už dost dlouho na to, aby sis je opravila, nešlo by to? :-)
au. to bolí....silný kafe....moc hezké*
***!!
ad.Fahus, ze stan se basnikem :)))))) to se povedlo
napsala bych kritiku, ale podle díla by byla ubohá...
***
Zase ten skvělý poslední odstavec. Pravá láska nemá mnoho společného se sexem. Vím, už to někdo řekl, ale já jsem to zažil. A něco o tom do Písmáka napsal.
Holka, kam na ty nápady chodíš? Staň se básníkem. To pro začátek stačí. F.
Tak to je jistě nepříjemné....., ale příjemně napsané, sic je to děsivé, al i tak je tam jistě kus optimismu skryto, když jsi o tom dokázala takhle pěkně a barvitě napsat...... *t*
Tak tohle mě fakt dostalo...děsivý, ale snad pomíjivý.
všichni romantici mají své špatné dny...
ANO!...krásně smutné...tip
opravdu bezvadně napsané*
Skvělý dílko.Jinak bych měl stejnej dotaz jako Aki.TiP
krásně napsaný, ale taky mi přijde dovný, proč po milování s přítelem....?
*
Hodně přesvědčivé, vystihuje to vsechen hnus...
je to fakt dost dobrý a znám takovýhle pocity*
zranující....smutné.....krásné..
Místy chybí poetičnost a originalitou dílo také nepřetéká, celkový obraz je však smysluplný a v jistém zvráceném smyslu i příjemný.
amando! práve som zažil niečo zaujímavé - najprv som si prečítal Tvoju rozprávku Sněhová vločka, čoby Tvoje prvé dielo uvedené v Píismákovi a potom toto najčerstvejšie - húúúú - bol som ohúrený tou (asi) náhodnou súvislosťou, ktorá dala tieto dve "veci" nádherne dohromady - dejstvo prvé potom dejstvo druhé. Báseň sama o sebe bz sa mi nesmierne páčila ak by mala ten istý názov ale len poslednú strofu - ale to je muoj štýl anie Tvoj - ale nemuožem nedat tip za dvojicu "Sněhová vločka" a "Zrcadlo" čoby jedno dielo = prekvapivý tip!
(avízo posielam i ostatným, aby tiež (ak už náhodou nepoznali)
objavili toto neobyčajné "stretnutie" :)))))))
BooB: aneb setkání druhého druhu :o) to je asi milé
krásně napsané!!!!!!!!!!!!!!!!****
*!
nepřeju nikdy nikomu podobnou zkušenost
Bolavi...Ale ja se v tom moc nenachazim...Ale pekny..
Tohle je jedno z nejsilnějších děl,které jsem tady četl...můj upřimný tip!
Strhující děj a ten závěr. ......bolí to..... a pak......otvírám oči....
taky je někdy otvírám,ale i při tom...
Úplně Ti rozumím:
T od Rcch*
Drsné ,Uplakané bez slz?
I když nejsem holka tak jsem se tak už cítil, ale nebylo to sexem.Bylo to chlastem!
Co k tomu říct?Nemáte to lehké (holky).Ale jinak moc hezky napsané.Tip.
Krásně vykreslené pocity...
Můj t*
koukání do zrcadla vynechej :o)) koukni na přítele, pak z Dolního na Horní a zamysli se , který je vejš :o)))))) a koukej napsat něco veselejšího :o)))))))
ale stejně moc hezký je to :o))
vynikající......brutálně obnažující......velice líbí....M.
Je to hezky napsaný, lae je to takový mrazivý, snad smutný .....
TIP
...tak tohle mě..zmrazilo..hodně zvláštně..
Máš můj TIP
Báseň je to nádherná, !T.ODvahu je třeba a nezoufat, nedělat co nechci a nebát se svého obrazu.Motiv je mi smutný, ne z okolí, z tvého přístupu. Ale báseň nemá CHYBU.
To je ale hrozné! (Příšerný pocit) O to hroznější, jak přesvědčivě jsi to napsala. Taky TIP
Skvělá báseň vytryskla z pramínku bolu.
Tip
Trhával jsem kdysi punčochy zubama, ale bylo to krásné. Rozumím však i tomu smutku.
Tip
pa*ra*da*!
vazne moc dobre napsany!
*V*
to je síla, to je "o hnusu v nás" !!! TIP a zařazuju do klubu
4/5
dojemné...nevím jestli mohu říci že je to úžasné...ale je...
smutnokrásný obraz tu kreslíš...bolí a hoří jasným plamenem...
!!* a zařazuji do klubu