Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřeludy a preludia
Autor
Max Hutar
přeludy a preludia
prolamující se ledy
můj rudý krk a žluté zuby
táhnuté očima do hlubin
přeludy a preludia
hrob ve sněhu
na dně trávník
17 názorů
(môj) problém je, že špekulujem niekde medzi vítaním jari a smrti na ľadoborci, čo je obrovská (biela) plocha - moje neuspokojivé interpretácie sú len také provokačné, fakt som bezradný
pfff. Víc už ti neřeknu. Nechci ti dávat žádné podněty k interpretaci, snad jen nalézat logické rozpory tvých neuspokojivých interpretací s tím, co je v textu explicitně napsáno :-).
smrť v Grónsku!
(stále nechápem, naznač pointu do správy, aj tak to nevylúštim)
Trávník a sníh se snad vylučují? Je tráva tak teplomilná? Nikdy se na ní nevytvořila sněhová pokrývka, v žádné zeměpisné šířce?
(sorry, jestli to zní jako buzerace čtenáře autorem, mě jen baví to vysvětlovat takhle sókratovsky, až tě to bude štvát, tak zařvi:-))
Děkuju všem, kdo se stavili a ztratili pár slov.
Lalulá: To se ti divím, jak se ti může jedno líbit a druhé ne. Vždyť to spolu úzce souvisí.
vk: Uzavři si to kontextem mých jiných básní.
martinez: pre ľudia a živly čudná zábava
radkynzn2, a Agibail zvláště: Děkuju, potěšily jste mě!
Tak tahle tvoje poloha mě fakt baví. Líbí se mi, jak vedle sebe stavíš dvě naprosto odlišná slova a významově je spojuješ.Je fajn, že mi text neservíruješ na podnose, ale dráždíš mou imaginaci :-)
...prolamující se ledy jsou pro přeludy a preludia opravdu výstižné :-)
Nedávno jsem byla nemocná a tak jsou mi " rudý krk a žluté zuby" blízké :-) K mému chápání textu asi víc vysvětlovat nemusím...
Za mě rozhodně TIP *
Whitesnake
11. 04. 2013nemastné, neslané,
musím být za každou cenu jiný než ostatní
11. 04. 2013no neco to se mnou dela, je to jako ucinek sedativ, mirim na zem a ani nevim proc. udeluji pultip.
tak ne.. udelim ho cely, za moje zmatene pocity.