Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo pijete?
Autor
Květoň Zahájský
„Já piju jenom Mysliveckou, protože jsem myslivec!“
„Nuž, ja pijem iba vodu, lebo som vodič.“
32 názorů
Květoň Zahájský
04. 01. 2014Když už jsem neúspěšným autorem, třeba bych se uchytil jako ilustrátor. ((-:
Měl jsem tě zafixovaného jako prozaika a vtipálka, a zjišťuji, že jsi obdařem zručným kreslířstvím a tato kombinace v tomto konkrétním případě je bezvadná.
Co dělal Ježíš, to nevím, na kafe jsem s ním nikdy nechodila - stejně asi jako nikdo jiný, dokonce ani papež ne. Takže bohužel, nemohu sloužit tím, že bych ti tu sdělila, co v Bibli pravda je a co je jen licence autorů. Nicméně o své okolí se zajímám poměrně dost, o to starost neměj - ale Ježíš se v mém okolí poněkud zapomněl vyskytovat. Co se Květoně týče, jeho názor nechám na něm, nerada mluvím za druhé. A tuhle debatu o ničem už dál nijak rozvíjet nemám chuť. HOWGH.
neoOpica - no tak se to děje - a co jako? To je to poslední, co by mi trhalo žíly. Další žabomyší válka o suché z nosu leda... :-)))))
neoOpica - nechápala jsem, proč mi od tebe přišlo avi, přestože ti na dotaz ohledně umístění děl v seznamu nemůžu odpovědět ani já, ani kdokoli jiný z komentujících - to si musíš vysvětlit s adminy. Takže jsem předpokládala souhrnné avi všem v seznamu, a proto ten dotaz. Mj. slečna nejsem už téměř 27 let. :-))))
Květoň Zahájský
13. 04. 2013Děkuji všem za podnětné ohlasy a kritiky.
Zvláště oceňuji, že ubývá hlášení o psychických traumatech způsobených mými kresbami.
Květoň Zahájský
13. 04. 2013Milá neoOpice,
obávám se, že není v mých silách vysvětlit tento nadpřirozený jev. Sám jej také nechápu, ale, jsa flegmatikem, je mi to jedno. Jestliže tě to opravdu zajímá, obrať se prosím na provozovatele serveru.
sepotvkorunachstromu
13. 04. 2013:))
začínáš být vytrénovaným čmáračem:)pěkné(!) :) *
Jinak k tématu: když je konečně to jaro - co si na to připít Jarem? ;)
Když piju čaj, jsem čajník?? :-))) *t
guy!!!! Ty zvííííře neblahý!!! Málem jsi mě zabil.... :-)))))))))