Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNAPODOBENINA ČÍNSKÉ BÁSNĚ
Výběr: kafka, Monty_Python
05. 02. 2002
20
0
3667
Autor
gd
N N t k a p V a u
A a o d o e c
P h u e p s d t
O ý l á d n á í
D á v t á i l v
O j m í r v č a
B a t á n a j
E k s r m o n í
N o e é
I d v m z
N s n r e r s d
A k e á t e e
á v s z v c Č l l á j ý m h
Í y í i c i l
N d d t h i
S n u ř v n
K ý š e p y y
É m i n ř h
i é e ý z
B d b a
Á h m c a h
S o y í j r
N r s c í a Ě s l h b
k i a
ý n
m é
i
d
p o
u
s z
t e
i m
n ě
a
m
i
co bych neudělal pro nerušený čtenářský zážitek. hlavně mě dostalo, že si toho nikdo nevšiml za víc než rok!!!! :)))
To mne nepřekvapuje. Já jsem kdysi udělal prográmek pro převod čísel z desítkové do dvojkové soustavy. Teprve po roce používání jsem (sám) zjistil, že je v něm chyba: 7místná čísla začínající 8 nebo 9 se převáděla chybně. Nikdo jiný si toho nevšiml.
Nápad výborný a báseň také vůbec není zlá. *
Jediná poznámka: "vesničané" se píší s jedním "n".
Hmm, ještě že ten noťák můžu postavit na stranu, je to tak lepší ... Ale jako nápad to vůbec není špatné. TIP
cup_of_tea
05. 06. 2002
ano!!! škoda, že se to četlo tak pomalu...jsem musila dávat pozor, abych nepřekoukla o pramínek vedle :o)
moc supr nápad!***
Monty_Python
13. 03. 2002
prokl>jde o napodobeninu ve dvou smerech: je to ve sloupcich, coz je jen takova blbinka, ale i v tom textu jsem se snazil napodobit asijsky stereotypy. takze to k sobe patri. btw nejlepsi cinska restaurace o ktery v praze vim je kousek od andela po plzenske nahoru do kosir. je takovej malej zastrcenej bufet ale varej bozsky.
JarekSlintal
07. 02. 2002
gd, já jen, aby neuknikoo, nenapsal jsem napoprvé dost jasně, říkám ještě jednou že se mi to LÍBÍ, ju?... Já a Praha? To jen tak brzy nebude, sbírám síly...
Díky ;o)
mm
s tím kódováním se omlouvám, ale pokud chci zachovat grafický efekt, který ve www prostředí není zase tak jednoduché zachovat, musím používat předformátovaný text a tagy html a diakritika to nějak odnesla... pokusím se s tím něco udělat, ale nic neslibuji... název se mi líbí hermite, ale díky za názor...
tak u mě už je diakritika v pořádku, zkontrolujte si to prosím taky a dejte mi vědět, kdyby vám to ještě blblo. dík.
tedy, gd, to musela být práce, srovnávat to tagama... Ta báseň ztrácí kouzlo, protože je víceméně vedel formy druhořadá, nemyslíš
Ale dík, aspoň jsem si zas moh říct, že necu být občan ČLR ;o)
m.
pro mě úžasný....!
obě dvě básně....
a autor pokrčí rameny? dvě básně? dyť jsem tam psal jen jednu....
jenže šílený čtenář...než začal číst po sloupcích ...četl pomalu nahlas melodicky po řádcích....a prvních devět řádek mě pohoupalo vzdálenou nesrozumitelně táhlou a kouzelně melodickou indiánštinou....:o)
díky za zážitek
Čte se to těžko, ale je to hezký. Není to jen grafická hříčka, má to i myšlenku, a dost dobrou, čili T!P, experimentátore.
tip za nápad, hezky graficky efekt
akorat mas nejake problemy s kodovanim, neni to cesky
(taky jako Matrix screensaver to vypada)
skvělé, s kódováním souhlas....
akorát ten název mi přijde slabší... nenapadlo by tě něco vtipnějšího? ;-))
TIP!!