Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seamerická úvaha
Autor
aleš-novák
ubytování pod stanem
bylo dříve pro indiány
teepeecké
20 názorů
Tenhle komentář by měl být vypípaný....pamatuji kámoše, jak poprvé viděl veliké teepee v přírodě...prý týpí ty pi....
Evženie Brambůrková
10. 05. 2013/*
Teepeecké jo, ale asi zrovna to teepee nevyhledávali, pokud se v něm teem with teens (hemžili puberťáci) a teemers (těhotné manželky), zejména byli-li tito teed up (namazaní jako dělo)... :-)))) *t
Květoň Zahájský
10. 05. 2013Sleepee určitě musel vynalézt taky nějakej indián.
A co teprve chatující četař na chatě respektive chatařící četař na chatu (tedy poddůstojník posílající textové zprávy ze svého letního sídla).
aleš-novák
10. 05. 2013tady se už projevuje generační rozdíl:
zatímco moji rodiče chatařili, moje děti už spíš jen chatují
aleš-novák
10. 05. 2013ono je to asi komplikovanější...jako se někdo vyjadřuje automatickým psaním, někdo automatickým kreslením, aniž by nad tím musel přemýšlet, tak já mám v hlavě nějaký automatický program na rozebírání slov na součástky a skládání do nových kombinací. Všechno co čtu a slyším, tak "sešrotuju". Ale nefunguje to univerzálně...teď jsem třeba na jeden "německý písmák" dal hříčku Buch mit uns, včetně vysvětlení pro neznalce vazby Gott-Bůh...a moc to tam teda nepobrali.
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 05. 2013že jsem chytrej? ne moc
intelekt je nemoc :) - takhle nějak? :)))
každopádně dobrý ***
aleš-novák
10. 05. 2013LV: na skalpování tupé musí být nože ostré
Diana: asi je to nějaká nemoc nebo co...:o)