Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVhodný den
Autor
pedvo
VHODNÝ DEN
Na okenním parapetu řada květináčů s fialkami.
Přepestrá škála; není snad jediné barvy,
která by v ní nebyla obsažena.
Kouzelný květ – květ fialy.
Beru do ruky kalendář – svátek má Viola.
Nelze si nevybavit Tebe, Violo Blossom,
ale proč se mi zdá, že už podruhé? Aha!
Viola Blossom – květ fialy.
Toto dvojí vybavení si Tebe
(byť nebýt druhého, první bych si ani neuvědomil)
mě přimělo, abych Tě oslovil:
Ty jistě také znáš nějaké to kouzlo, soudím tak z Tvé tvorby.
Dnes máš skvělou příležitost vyzkoušet některé.
Nejen pro to jméno, ale také, že vyšlo na sobotu,
to je v týdnu nejvhodnější den.
A právě dnes je úplněk.
6 názorů
Dík, vyplnilas mi jednu mezeru ve vzdělání. Ale ono je stejně jak cedník.
uspěl... uspěl a víš, někdy ptostě dojdou slova a než abych psala trapnosti, píšu jen všeříkající písmenko :)
EB - To je pravda, jméno je pěkné. A já, když už jsem u Violy Těšínské, si vždyck vzpomenu na těšínská jablíčka. Dík za komentář i za tip.
Alegna - Jásice tyto písmenkové jinotaje neznám, ale z hvězdiček a tipu soudím, že u Tebe jsem uspěl. Dík za obojí.
EB - To je pravda, jméno je pěkné. A já, když už jsem u Violy Těšínské, si vždyck vzpomenu na těšínská jablíčka. Dík za komentář i za tip.
Alegna - Jásice tyto písmenkové jinotaje neznám, ale z hvězdiček a tipu soudím, že u Tebe jsem uspěl. Dík za obojí.
Evženie Brambůrková
25. 05. 2013Je to krásné jméno. Vždy si vzpomenu na Violu Těšínskou.*