Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAugustin Sokol alias Gugu. 69 bookface.
Autor
Gugu
Augustin Sokol alias Gugu. 69 bookface.
Úsek 69 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 68 bookface.
Súťaž o super kondóm, ktorú inicioval Bill Gates, evidentne súvisí aj s najzákladnejším princípom existencie celého tvorstva. Je to princíp rozmnožovania. Milujme sa a množme sa! Je to aj princíp genetický. V tejto súvislosti sme najprv spolu s otcom vymysleli našu genetickú kocku. A následne hybridnú, unipolárnu, magnetickú, optoelektronickú a rotačnú spojku. Potom som sa to pokúšal patentovať. Nemal som ale z čoho zaplatiť príslušné správne poplatky. Bolo to preto iba zverejnené, v príslušných Vestníkoch Úradu priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, č. 11 z novembra 1996, na strane 64, a č. 8, a z augusta 1998, na strane 39: (21) č. prihlášky: 2 – 95; (71), (72) autor a majiteľ prihlášky: Sokol Augustin Ing., Košice, SK; (54) názov vynálezu: Genetická kocka; (22) dátum podania prihlášky: 02.01.1995; (57) anotácia: Didaktická pomôcka na výučbu, modelovanie a programovanie v oblasti molekulárnej genetiky a biotechnológie je zložená zo šesťdesiatich štyroch kociek. A tak ďalej ... (21) č. prihlášky: 871 – 95; (71), (72) autor a majiteľ prihlášky: Sokol Augustin Ing., Nitra, SK; (54) názov vynálezu: Hybridná, unipolárna, magnetická, optoelektronická a rotačná spojka; (22) dátum podania prihlášky: 06.07.1995; (57) anotácia: Spojka je spojovací prvok, zrealizovaný v šesťdesiatich štyroch variantoch, na rozoberateľné, magnetické, frikčné, elektrické, optoelektronické a rotačné spojenie spojovaných prvkov (1). A tak ďalej ...
Keywords: {
what is tantra sex? youtube
http://www.youtube.com/watch?v=SNAp_Il3nC4
tantra chakra dance youtube
http://www.youtube.com/watch?v=MlGkT_5Yn6s
www indprop gov sk co a ako patentovat
http://www.indprop.gov.sk/?co-a-ako-patentovat
„Týmto zverejnením vzniká jeden z najväčších a najaktuálnejších zdrojov technických informácií, ktoré sú dostupné vo svete.“
} Záverom srdečná vďaka za prečítanie. A prípadne aj za okomentovanie. Je to pre mňa vskutku tá najcennejšia informačná spätná väzba! Kontrakty na mňa:
+ 421 944 115 001