Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohľad
Výběr: Bix, Print, Naso
13. 02. 2002
11
0
2876
Autor
Sýkorka
Súlad sa rozbil
o darované muškáty
zabalené
ako sa balí dar
keď odchádzame
Na bielom zápästí
odtlačky dotykov
utajené
ako sa zakrýva blízkosť
keď odchádzame
Na podlahe stopa
hlina, črep a kvety
uvädnuté
ako vädnú úsmevy
keď odchádzame
Za oknom cesta
pohľad kráti
neosobný
ako zvyčajné pohľady
ktoré stretávame.
To je hlúposť Deni, rozumieš, viem to. Vieš, až sa mi chce napísať - na Tvoj vek prekvapivo empatický :o). Je totiž rozdiel vedieť si vyložiť všetky súvislosti a vedieť porozumieť. To druhé si cením viac. :o)
Silví!!!!!!!!!!!!!!
....čo ja len budem robiť! toľko chvĺy som nezažil od čias keď som vhral prvé miesto v pytagoriade v štvrtej triede! :D
...ďakujem. ja sa normálne červenám! téeeda, sa ti to darí! :) Silvušká jedná!!!
mám rád!!!!
deni
...ešte si pamätám jednu tvoju správu, v ktorej si mi toho veľa povedala...
...a mne to nedošlo. "Občas" mám pocit, že som hlúpy...že nedokážem rozumieť.
Zvláštne, nikdy som vlastne ani nemala muškáty doma. Ani neviem, kde som k takémuto obrazu prišla. Hm :).
A v tejto básni to vidieť najviac. Ako urputne sa držím smutnýuch tém, aj keď som sebaspokojnejšia. Denis, to nie je o teraz, ale o pred tým. Sestrička to vystihla, celú inšpiráciu tejto básne. Mám ju rada.
Bixi, ono ani nevadí, keď sa majú vrátiť dary. Horšie je, keď o tom človek nedokáže písať. Alebo lepšie? :o)
Ďakujem Vám :o)
rozbehnúť sa! zastaviť! rozbehnúť sa! zastaviť!
tréning mi už dávno nevonia ... nuž čo ...
nádhera..jedno z najkrajších, čo som tu čítal..vďaka za prepožičanie takého vnímavého pohľadu
tv
Už prvá veta ťa vystrelila na Parnas (v mojom vnímaní) a musím skonštatovať, že ak by som nosil klobúk, tak ho v tejto chvíli úctivo zložim dolu pred týmto smutno-uboleným-krásnym dielkom. A posielam ti táákýýýýýýýto véééééľkýýýýý úsmev :-)))))))))))))) , aby tie tvoje nezvädli...
Tipovýber a ešte výber do klubu nášho!
Sestrička, mám pocit, že si sa v poslednom období veľmi zlepšila !!! Hlavne sa to týka tematického výberu a jeho spracovania - veľmi rôznorodé !! Cítiť, že sa vnímavo pozeráš okolo seba a zbieraš dojmy, ktoré potom vložíš do básní !! Skvelé, len tak ďalej !! Rada Ťa čítam, čoraz radšej.
Páči sa mi, ako v tomto dielku presúvaš pozornosť z predmetu na predmet a vidím zu zase moju múdru sestričku, i keď v smutnom obale...
Aj tak škoda, že niektoré dary sa musia vracať....nemali by sa...
Ja si tento nechám.
Cez verše prechádzaš s pokojom...
Krásne prítomné. Doslova tadiaľ idem. A Denis už predo mnou našiel tie perly.
"ako" - stupňuje a stupňuje a...
Mne osobne najviac prvých päť veršov. To je myšlienka, ktorú si zapamätám.
! ! !
...aaajč, auch a aaach....viac?
máš nejaké trouble alebo čo, silvuška?
(ako sa zakrýva blízkosť
keď odchádzame
alebo
súlad sa rozbil....atď sú fakt úžasné obrazy!