Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠneček
09. 02. 2002
11
0
3694
Autor
Toxman
Šneček
Leže šneček leže,
je to ale k pláči.
Leže šneček leže,
čo mu šíly štačí.
Ležl takhle včela,
leže takhle dněš,
když ho píchně včela,
vyštželí jak děš.
V lychlošti ho chvíli,
něpžedhoní nič.
Něž vám ďojďou šíly,
budě ďávňo plyč.
Lord_of_the_Rings
25. 09. 2005
sk9ergirl:) To by ale byl průšvih. Kdyby sis na tom vylámala zuby, mohla bys jít k zubaři, ale kam jít s polámaným jazykem to opravdu nevím... ale na druhou stranu na krčním se prý rozdávají kopce zmrzliny, tak bych šel možná zrovna právě tam ;o))
:-))...no četla jsem to nahlas a málem jsem si na tom zlámala jazyk...
Lord_of_the_Rings
18. 07. 2003
tvoje dítka se mají, nebo budou mít!
a včela má med v šošáčku a ne v žihadle :-)))
Cirila: No jak jinak... vždyť víš kolik má včelička v žihadle medu ? :o))
Katčenka: Ano hustý medík - pravý lesní :)
Pěkné :o) Připomíná mi to Nohavicu a jeho: "Jednou jeden šnek, šíleně se lek....." :o)
Farina: Došťal žííííhadlo do ňohy. Teď už mu to opuchlo a pro žmjenu kulhá. Ale kulhá še mu špatně š jednou nohou :-)))
Chudášek šnešek,hlavně kvůli tomu inčidentu se včeliškou, to by aši něpžežil.
4: No jo... To je klasika..., ale tam byl slimák tuším zabrán trochu z jiného úhlu pohledu :-)))
Snehulacek
07. 03. 2002
Díky. To jeste asi neznate dobre sneky. Kdyz maji cerstve promazane pasy, to jsou potom fofry. :-))
horák: Nikoliv ! Dokazu se pouze "vcitit" do podobnych situaci. Ostatne jsem si to taky prozil. No vlastne kdo nebyl maly, ze ? :-)))
Akustickou konstantu "dyjadyja dá" jsem vynechal, nebot si myslim, ze kdyby pichla vcela (nepreju vam to) napriklad nekoho z vas, moc do dyjadajadovani by vam asi nebylo. Ostatne, co si pro sebe mumla snek je v podstate jedno, nebot jeho slova, pri te rychlosti, zaniknou v nekonecnu "zvukove optiky" :-))
to by mě teda zajímalo, jestli tě inspirovala naše šneko-želvová soutěž:-))
Viky_tori... o nikoliv. To je jen shoda. Ta rikacka (chceteli rymovacka ci basnicka) je uz o dost starsi. Jelikoz jsem tu ale novy, pridavam pomalu (a postupne) i nektere sve dalsi/starsi
"vy/po tvory" :-))
Konstantinidisová
09. 02. 2002Astalavista
09. 02. 2002
:))))
Koukám že příznivců Cimrmana na písmáku přibývá :))) další dílko s absolutním rýmem :))))
( i když včela a včela není to samé, ale vlastně je)
Ještě by to chtělo onu slavnou akustickou konstantu "dyjadyja dá".