Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seak
Výběr: hermit, kafka, Print
14. 02. 2002
23
0
4330
Autor
Pepo
preklenúť poschodia
bude jednoduchšie ak si uvedomíme že prvý
krok sme urobili na spoločnom
schodisku
pristúpiac k vypínaču ktorým
sme pomohli iným
vykročiť
cosmosphereX
08. 04. 2002
tak dobre ... neobrátim sa ... ale ak ... úsmev ... je prístup k človeku ... tak sa neprestávam usmievať
Je tam toho velmi hodně...malinko postrádám nějakou jazykovou kulišárnu, která by mě úplně přibila k textu. Grafika básně víc než vhodná :o)
Ďakujem všetkým za zastavenie a umocnenie tvorivých síl.
mhruzik: Pravda.
Bix: Príliš všedné?
Naso: Zatiaľ sa tam veľmi neženiem. A v poslednej dobe si vytváram taký obraz, že tento môj pocit ešte zosilnel.
Ten záver je fajn - opäť taký múdry, trochu porekadlovský nádych ( nemyslené negatívne ! ).
Ale predsa len, niečo málo mi tam chýba...neviem...
sociálna lyrika
pepo hoci je individualita, nie je žiaden individualista
- a preto pepo radšej nechoď na Západ... Tam sa to pomáhanie iným nenosí. Majú predsa liftboya...
T
Urcite zaujalo a libilo se tim smutnym tajemnem, ktere toto dilko skryva... ale na me tak trochu moc slozite v dnesnim veceru..
Rekvizitár: Asi áno. Aj keď "večer" je intímna lyrika, kým tu je záber skôr spoločenský - takže sa dopĺňajú. Taktiež možno v tom, že v prvom prípade už názov vraví iné, ako sa dá vytušiť tu - najmä v závere (teda v prípade, ak som to zvládol dobre). Ráno a večer. Začiatok, počiatočná nedôvera voči všetkému a všetkým, spontánny čin, uvedomenie ktorého predznamenáva súhru. A večer - druhá nahota, viac plachá, viac nežná, viac nahá. A viac sústredená do jedného bodu.
Píšeš čím dál zajímavěji. Tvé myšlenky působí dlouho a do hloubky. Ano, tohle by se mělo psát. Tohle potřebujeme číst. TIP