Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKřeččí song
09. 02. 2002
17
0
4178
Autor
ofčátko
Chrobáčik na stěně
A štěně na zemi
A křeček v akvárku
Hrabe si do stěny
Jeskyni pokladů
Do skla chce vyhloubit
Před tím si však musí
Nářadí přikoupit
Nemá však vycházku
Zůstává v akvárku
A s pěknou křečicí
Dává se do řeči
Dělí se o zrní
V kokosu si vrní
...
Dohořívá svíčka
A končí písnička
Náš křeček taky pořád hrabal do jednoho ze skleněných rohů svého vězení, až se z něho jednou dostal, nepodhrabal, ale přelezl, a to se mu stalo osudným. Máme taky pejska, který zjevně neovládl své lovecké pudy
Křečka jsme našli v jeho pelechu a psa u něho triumfujícího ..........................
To je nádherný. Nevím proč, ale rytmus mi svým úprkem připoměl hru na schovávanou, kdy jeden počítal do sta a ostatní se schovali. ...před pikolou, za pikolou nikdo nesmí stát - nebo nebudu hrát!!! Raz, dva tři - už JDU :o) Možná to mám ale smixováno i s tou debatou :o) Je to fajn věcička
Razdva.hned ! Než napočítám do tří ať stojíte...TŘI ! No co koukáte, nebylo řečeno po jedné do tří...
písnička ist super!!!!*/* ale ta rozprava pod tim je snad jeste lepsi...hih.....
Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003Pišta_Hufnágl
08. 02. 2003
měla jsem dvě samičky.už jsou taky na onom světě.
asi jim zazpívám tuhle super písničkuuu!
:o))))))
Moje morče zrovna povídalo, že Tě mám pozdravovat ;), případně i podrbat za ušima ;))))
Wopi+Nuitík: .... křeček v posteli, křeček v záchodové míse, no budiž ..... ale když jsem jednou přišla na návštevu ke kamarádce, u nichž doma týden předtím převrhli terárko s indickejma pakobylkama .....brrrrrr :o( ......a každou chvíli se někdo z rodiny vymrštil, aby polapil další utečenou pakobylu - tu na zácloně, tu v ledničce, tu v misce s burákama .....
...... zkrátka dostávala jsem husí kůži ještě měsíc poté ....
jejej! zdravím morče! :o))
tý jo, indický pakobylky...fůůůů, to by mě taky zamrazilo :o)
ShadowDancer
28. 10. 2002
No... nemusí být, můžu si klidně odpovědět :-)). Dávám tomu tip až teď, protože jsem vůl, že jsem si Tě včas nedal mezi Oblíbené autory, takže jsem to prošvihl :-))
juj..tak přidám taky trošku zrní do mlýna :-))
měla jsem dva džungaráky...během měsíce jich bylo 27..a nikdo je nechtěl...jak píše Wiky..akvárka jsem měla všude..páč jim bylo jedno jestli je to tatka nebo brácha..a ve zverimexu..kam sem je chodila udávat mi paní prodavačka poradila...abych je měla odděleně..kluky napravo..holky nalevo..ale kdo to měl poznat žejo:-)) nakonec jsem je udala všechny...i ty původní dva...ted mám jednoho a spolu jíme z jedné misky :-))
tak..sem se nějak rozpovídala...ale ofčátko promin..to všechno ta pěknoučká písnička :-)))
*g*
skromna, juj, to je bezva, že to skončilo happy endem ! co se všetko mohlo stát...( a pšššt...ale...já je taky nerozeznám, teda jako holky vod kluků ;o) )
jo, a dávej na toho jednoho zbylýho pozor - jednak aby mu nebylo smútno, a jednak aby ti do tej misky nespadl ;o)))
hihi, no... asi z nejakeho ouplne jineho duvodu... ne ? ;o))) nebo co ? :o)
Litochowitz
04. 06. 2002
Óóó, fanúšik ? Tý joo :o)))))
Krečíčí song...ehmmm... ;o))) jó, nepochybně zvláštní ;o))))))
úplně tu melodii slyším... a bezcílné blouhání křečků v akvárku je mi náhle o tolik bližší ;-)
(blouhání=bloumání + plouhání)
Kanyapi, jaktože bezcílné ? tam jde o život ! ;o)))
blouhání ? dobrý :o))))
máš pravdu, o život... proto je třeba život chránit knihou a pletivem :o)))
ofčátko - mne to pripadá ako protest song proti týraniu zvierat a preto ma tá básnička tak potešila (teda až na posledné dva riadky podľa mňa zbytočné - ale to sa mi tu v Písmakovi stáva častejšie...) - špeciálne časť - Hrabe si do stěny/Jeskyni pokladů/Do skla chce vyhloubit/Před tím si však musí/Nářadí přikoupit/Nemá však vycházku - za to škrečkovsý tip!
wow, BooB, thanks :o)))
polední dva řádky ? ...epilog ... ? ;o)))
jsem zvědavo na melodii :o))))) tak se s ní spokoj co nejdřív, ju ? ;o))
když hlubší kritiku
tak to je třeba navštviti Dno
korálový útes malých zbojníků
a potom už to blinke - JO!
tahle básnička účes
moc nepotřebuje :)
JohnieBass
23. 03. 2002
Johnie: křeček potápěč ? :oDDD
no, původně jsem myslelo odvodněné aqárko...ale prečo nie :o)) ?
taky jsem míval křečka a byl to pěknej vynalézavej potvorák ... po celou dobu, co jsem ho měl, sváděl se mnou neustálej boj za svobodu :-)))) jednou jsem ho lovil asi měsíc, nemohl jsem ho chytit, tak jsem jenom dával na jedno místo trochu zrní a vody, aby nechcípnul :-) ale nakonec jsem ho chytil s pocitem triumfálního vítězství člověka nad přírodou :-)))))
no jo, v clovrdicich je holt zahlodany ten lovec ;o))
...chudák křéča :´o))
Wiki: U vás to asi muselo být veselé, kam se podíváš, tam leze křeček, tu na zácloně, tu na napáječce, tu se jeden točí v mixéru, tu další v pračce...ejhle.....:o)
Nuitíku, ještě DALEKO veselejší... tu si lehneš do postele, tam něco zapiští, tu jdeš na záchod, tam se někdo koupe v míse, tu zapneš počítač a on vydává divné zvuky a z větráku lítaj křeččí chupy
:)))
jo, BYLO veselo :o)))
Wopi: No, babííí mi jednou povídala něco o tom, že si někdo sedl na mísu a do zadnice ho kousla krysa, jen nevím, jestli byla z domácího chovu....a nevím, jestli mi to povídala babííí....:o)
papouch: mých sedmero křeččích bratří je také již pochováno + ...se *salvami* a *prskavkami* :´o)
Nuitík: tu historku o tej WC-kryse jsem také slyšelo...třebas na tom bude ždibec reálného základu !
Wopi: dáváš tedy křečkům skvělý výběh, mají to skoro jako v přírodě-taky musí dávat pozor, aby je někdo nerozplácnul :o)))
nejdřív jsme měli taky křečka v akvárku, hned první nocování u nás utekl z akvárka, sešplhal po hadru, kterým byl vedle na noc zakrytej papouch a utíkal si to rovnou do kuchyně, vidíte? Je tu první noc a už ví, kde je nejlíp :o))) No, ráno jsme ho našli za košem...tam se mu asi vyšplhat nepodařilo :o) Teda, pak nás čekalo ještě další překvapení, když po té, co nám bylo sděleno, že kupujeme samce, nám povil onen samec mladé křečíky, ale to už je zase jiná historka....:o)
Wiki, díky, ale my máme blbýho křečka...on radši zaleze za skříň a bude dělat mrtvého brouka :o) On je tak blbej si myslím, že ani na žebříček ho nenalákáš :o) Ale za to je strašlivitánsky roztomilej, to alespoň vyvažuje tu jeho nevycvičenost :o)
Wiki, Nuitík: no a ten křeček v akvárku, ze kterého se nemůže, prostě nemůže, dostat škvírou mezi žbrdlinami, unikl po zácloně... nalákali jsme ho na jablka - bez hrnců, bez žebříků, just like that :o))) !
P.S.: o tom ale píseň není ;o))
Tééda, to je supeeeeer :o))) To se mi lííííbíííí!!! Náš křeček je teda v kleci, ale kdyby byl v akvárku, vsadím se, že by to dělal stejně...:o)**
Wiki: fjůůůůůůů ! 30, jóóó?!! sila křečků :o)))
Nuitík: klec je taky dobrá... :o))) no, ikdyž... v ní si představím spíše papouška... takový džungarský křečík by z klece asi zdrhnul :o)))
ofčátko,omyl, my jsme měli jenom džungar¨áky a v klecích, jak se rozmnožovali,tak jsme neustále dokupovali klece, až jich byla plná kuchyň :o)))
a zdrhli jenom občas, a jak jsme se bavili, když jsme na ně líčili rafinované pastičky !!!! abychom je dostali zpátky do pelíšků, jooo, to byly časy :-)))
Teda každopádně, ten náš z klece taky už párkrát utekl a moc sranda to nebyla :o) Náš čubík potom chodil po bytě se staženýmmocáskem a my všichni myslili, že křeček je kdesi v jeho útrobách, ale kdepak, za skříní to zaštracjalo a......křeček byl na světě :o)))
Nuitík :o)) poradím Ti bezva past : vezmi velký hrnec, na dno dej něco, co křečík nejradši a k hrnci přistav žebříček - zabere, zaručeně :o))
a malí křečíci budou narůstat geometrickou řadou :-))))))
my jsme jich svého času měli třicet :-))