Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...tedy ?
Autor
pupin
Chtěla bych být tvou knihou,
tou pravou knihou pro tebe.
Ale musel by ses ke mně pročíst
tolika kapitolami !
Chtěla bych být tvou obrazovkou,
ale nevím vlastně sama,
kolik nabízím programů...
Chtěla bych být tvou -
Chtěla bych být TVOU.
15 názorů
jsme na písmáku, lidi si tu píšou názory... myslím, že si to bereš až moc... nic špatného jsem nenapsal (ve smyslu osobního útoku), pouze jsem se pokusil krátce sepsat svůj pocit.... písmák je v současné době převeršovaný, próza tu takřka neexistuje... Je jasné, že když už je tady záplava volnoveršových děl, pokouším se být trošku náročnější a hledat něco, co se rodilo déle, něco, co autor pečlivě ohobloval a až následně vypustil. Tady - jak jsem řekl - jsem spokojený s pointou, avšak celek a dílčí detaily (Chtěla bych být tvou knihou, tou pravou knihou pro tebe - to se používá tak často...) mi přijdou slabší. tečka.
Alojs - klišé je dobře maskované slůvko pro negativním nádechem zabarvenou kritiku....nyc propracovávat nebudu....a netroufla bych si někomu takto direktivně a ukončeně cos co se tvorby týče někomu radit....tohle moje je výslednice,jestli tam to předtím necétéš,je to klišé tváho prožitku - neprožutku.Děkuji za názor.
myslím, že koncept je dobrý (pointa), ale to předtím... je hodně nahozené. Více propracovat, klidně i do délky, za cenu opakování, vypilovat slůvka, spojení, zakamuflovat klišé atd.
marcela.m.
25. 07. 2013:)
marcela.m.
25. 07. 2013Super..:)***