Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBejkárna č. XI - tentokrát politicky aktuální
Autor
MKbaby
Národní divadlo marně hledá šéfa.
Ztratil se.
Překročil bludný Balvín...
10 názorů
dakujem, aspon niekomu chybam:)
juuuuj, tak to som zavahala...keby si mal este obchodik, bola by som sla pozriet, takto som ta nemala kde hladat a ist len po cuchu by asi nestacilo:)
Hani, ty žiješ? Chyběla jsi tu. A že jsi byla v Praze a neozvala ses, to mne mrzí, mohla jsi ochutnat kance se šípkovou omáčkou, moc se mi povedla.
mozno som nakazu preniesla ja...bola som tyzden v Prahe a hned je tam ako u nas:(
(Iba mena hlavnych osob su ine)
aleš-novák
02. 08. 2013není to předseda Balvínovy poetické strany? :o)
Evženie Brambůrková
02. 08. 2013Zřejmě jsou stále ještě korýtka, která nebyla naplněna. Ale všichni se ta nažrat nemůžeme. Možná ti mladší. :-)
Zdá se, že tato vláda tohoto presidenta a jeho loutkového premiéra bude nevyčerpatelnou studnicí inspirace... což je ovšem spíše k pláči. Jenže jsme u nás a zatímco jsme dávno celému světu pro smích, dále se tu vesele krade a politikaří místo toho, aby se řádně vládlo... Což se týká všech - od rudejch po modrý...
Alespoň nás, co rádi papáme, dobrá nálada zatím neopouští :)