Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaková kravina...
11. 02. 2002
11
0
3139
Autor
Aki
Paci paci pacičky
na jatka jdou kravičky
že klid bude v kravíně
kulhavka je na vině
Bez soudu a bez procesu
zahrabou je do hlíny
a presumce neviny?
to jsou jenom kraviny...
Nevysvětlej, chudinky
od prázdnýho koryta
že se jim z cen hovězího
podlamujou kopyta...
to musej bejt silene dlouhy chvile, kdyz je vrazdis temahle kravinama...nic mene sem se skutecne zasmala, takze tu mas tip, jestli ho chces
Tinwe: za tvůj smích děkuju já tobě :o) dlouhá chvíle může někdy trvat i krátkou chvilku... záleží na tom kdy, kde a s kým... :o)
Amicta_sole
18. 03. 2002
Amicto :o))) já přece nelítám až tak vysoko, že bych na tebe neviděl :o)) ale tebe je přece vidět odkudkoliv.... takový sluníčko, který ani v noci nezapadá... růže, co ranní rosa ozdobila... jenom ta láhev nedopitá, co leží pohozená opodál, se k ní moc nehodí...
já děkuju tobě.... ta moje blbůstka není vůbec důležitá, bez ní by se svět nezastavil.... to bez tebe by mu bylo smutno.... :o)
a proč pinovi? protože to je moc fajn kluk a protože měl zrovna zánět spojivek... :o)
Amicta_sole
18. 03. 2002
Amicta: není zač, ta byla pinovi... :o))))
světlo: jéžiš, co je, proboha na krávách tak chytrýho? :o))
všem ostatním: díky moc za přízeň :o)
Amicta_sole
15. 03. 2002
Přelétavý: když dělat si srandu ze srandovních věcí... to umí každej :o))
větší sranda je dělat si srandu z věcí, který srandovní vůbec nejsou... :o))
bůůůůůůůů!
Jo, proč se tomu nezasmát (a pak si dát hodně šílenýho hambáča u Mekáča - no bléééééééééééé ;o)
m.
Dobrá sranda. Alepoň člověk nezblbne. Ta třetí sloka ale z toho dělá trochu politický komikz. Teď mě napadlo, že jsem po Brně viděl avii s reklamou "Hovězí z Brna, mňam!". Nutno dodat, že spz začínala zkratkou BSE ...
bluemind: jéžiš, ještě krávy tahat do politiky... :o))
nee, Aki je úplně normálně jednoduchej... když psal koryto, myslel tím tu ďouru, ze který krávy žerou... fakt :o))