Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKatastrofka Ja
18. 01. 2000
12
0
2616
Autor
ALOHA
Ešte nefajčím,
a už nemám pľúca
na dýchanie
vo väčšom meste.
Ani nepijem,
a už sa potácam.
Ešte som neužila
žiadnu drogu,
a už bez nejakej
nemôžem žiť.
A tak si čistou láskou
k Tebe chcem dokázať,
že si na nikoho iného
nezvyknem..
+ ALOHA +
Ach jaj, zmazala sa mi kritika, :o(
Idem znova, :o) záver ma, milá Aloha, celkom odzbrojil - pocit: poznám, poznám a Bambulka má pravdu....
Báseň je to jednoduchá, ale v tom je jej sila...Prvá strofa a záver sú dokonalé...
Je to báseň bez zákrut, priamočiara...
Uááááááá, to je sila! Namôjveru verovatú... Otočiť negatívne vnímané závislosti na maximálne pozitívny jav (láska, vernosť) to chce kumšt! Tlieskam...
T
cloviecik_3
11. 10. 2000cloviecik_3
11. 10. 2000
No, jak to tak vypadá, i já tebe dobře znám. Vybrala jsem si dnes dobře, to mě těší.
*Katastrofka Ja: Tohle mě čeká...odvykat si budeš tolikrát...a pokaždý to přijde poprvé...chlá-chlá
m.
Prosííím, nezvykej si! Ze zvyku už je jen krůček k závislosti a tam už to není Láska!:-(
Podařilo se Ti vyjádřit, o co se tu všichni snažíme. Snad tím, že jsem to zažila (a odvykací kůra byla nepříjemně náročná a bolestivá), patří Ti tento podpůrný TIP s přáním, ať máš dost odvahy být sama sebou bez lpění na jiném člověku...
merle: /--/.-../..-/...-//.../.-./---/--../..-/--/../-/./.-../-././/:o)
ALOHA Taky nechapu proc nic nepisou...vlastne chapu, ja k tomu taky nemam co dodat a ani nevim proc se mi to libi...
ale
LIBI
ALOHA Taky nechapu proc nic nepisou...vlastne chapu, ja k tomu taky nemam co dodat a ani nevim proc se mi to libi...
ale
LIBI