Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopis Tartarovi
Autor
baronka
48 názorů
Krásné, klaním se, mlčky posílám pozdravení .. naštěstí dveře nejsou zavřené!
dark matters
22. 03. 2017dieťa hľadá "smír"? ok, báseň o tom, že vojna je zlá, a z môjho pohľadu strašná nuda s patetickým koncom.
krásná, velice krásná.... a já lituji, že jsem Tě dříve neznala.... básník žije dál ve svých verších
svěrací_kazajka
26. 11. 2013Vlastičko, máš u mě *
sestricka.slunicko1
14. 09. 2013to je dobře, že nezavřel....*
vinca minor
31. 08. 2013Jů, tak tohle je bomba!
nevím,neznám
31. 08. 2013jo.taky jsem si toho všimla:)
vindal drámo
30. 08. 2013pěkný
Ono je těžký hodnotit nějak text, když už mi slova básně znějí konkrétním, známým hlasem, když za těmi slovy vidím Tebe. Je to silné téma a to vždycky zavání tahem na účinek. Všechno v tom textu Ti hrozně věřim, ale je to zřejmě právě proto, že vím, že za tím opravdu stojí konkrétní prožitek. Nevím, jak by na mě působil text sám o sobě, asi trochu na sílu, ale to je vlastně fuk a nejde o to. Vzpomenul jsem si na některé poválečné holanovy texty, které působí kolikrát až naivně, ale v kontextu sbírky a té doby jsou vlastně neskutečně upřímné a silné... Líbí se mi tahle Tvoje.
Pro mě velmi silné, Vlasto, zvláště v kontextu posledního dění ve světě...
Mám radost, že vidím kvést písmo v době ztrouchnivělých per...
Ať se Ti daří co nejlépe,
Marek