Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seParodie
Autor
Danny
11 názorů
Konečně vím, kdo za to všechno může! Dev a Nia! K čertu s nimi a s jejich parodiemi! Dobré, vtipné. Až zase něco zvorám, vymluvím se, že jde parodii. Fakt dobrý nápad :-)))*.
Pokud nepředstavíš ten původní svět (tj. jak by to tedy mělo vypadat - a jak to tedy vypadá u Deva), dopadne to přesně takto: neustále opakuješ týž vtip celou povídku, "jo, vlastně, je to parodie"). Parodie sama o sobě, bez svého protějšku, z pricnipu existovat nemůže. Nehledě na ty nesrovnalosti zmíněné StvNem, angličtina je na tom třeba co se týče jednoduchosti pravidel a jejich dodržování asi nejlépe (viz Fowlesovo pojednání o jazyku v Aristovi).
Úvod zaujme, ale později jsi to odbyl. Našel jsi pár věcí, které navíc nejsou tak jednoznačně ujeté, jako například angličtina, nebo operační systém. To mi do toho celkově nesedí. A pak ta dvě pohlaví, to už vůbec. Možná jde jen o fomrulace nebo o příkady, které jsi zvolil možná na zcela vhodně.
Fajn nápad a pěkná pointa. Trochu těžkopádně na mě působí vyjadřování typu „z historických důvodů nerespektují fonetickej přepis“ nebo „zastánci systému, kterej by byl děsně roztříštěnej na různý distribuce“ – takové „odborné“ formulace se mi nezdají přirozené pro klábosení dvou přátel (i když některé hovorové tvary jako „fonetickej“ zvyšují dojem mluvené řeči). Trochu jako bys vymyslel teorii a prostě ji jen vložil těm dvěma studentíkům do pusy. I tak je to ale zajímavé čtení.
Veľmi dobrá poviedka. Páči sa mi hlavne nápad. Originálny. A celé je to písané moderne, stroho.
Líbí se mi to. Spousta náznaků, spousta souvislostí s (ničím) nepodloženými fakty, která jsou nám po generace předkládána jako kulturní dědictví... Jenže předky nepřeslechneš a děti neumlčíš (nesmíš a ani nechceš), a vedle řve princezna ze mlejna, takže víc snad jindy; ozvi se.
Tuta věta se mi líbila: ...stvoření, ale jen k tomu, aby se zase odtvořilo...