Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepředvolební úvaha
11. 10. 2013
6
12
1251
Autor
aleš-novák
Šebestová
volí
Macha.
12 názorů
Kočkodane, zlinkovat se opravdu umí asi všichni, co tam kdy byli... :-)))
Výtvarné volby by byly urcite lepsí, z nich by vzesla Poslanecká snemovna jako vymalovaná.
Nechci být prílis tvrdý, spís si jen hraji s cestinou, ale po volbách skutecných se mozná objeví i pár sasku pocmáranejch, kterí se obcas zmalují v poslanecké kantýne.
aleš-novák
12. 10. 2013Rumcajs by knížepána nevolil...
Ja volim Terence a Philipa, protoze maji odklapeci hlavy. A otevrenosti nam treba predevsim :)
a Ája volí Fíka a Bobek Bobka, což je podle mého to nejlepší :-))) *t
PS: Vochomůrka Šuperku volit nebude nikdy.
Evženie Brambůrková
11. 10. 2013Možná by byli lepší politici jen nakreslení.Výsledek stejný, jen menší výdaje. :-)
Poznámka k Trautenbergovi:
Kdyby v dobách feudalismu museli platit sedláci takové daně jako my, už dávno by se vzbouřili a táhli s cepy od jednoho finančního úřadu k druhému, od okresní správy sociálního zabezpečení k druhé. Tehdy většina lidí neplatila daně žádné. Robotovat museli třeba taky jen jeden den v týdnu. My robotujeme na stát 2-3 dny týdně a nic se neděje. Zlaté poddanství!
aleš-novák
11. 10. 2013
Sebestová volí Macha,
oc jde nevím, takze sorry,
ze vsak Ales prázdne tlachá,
vylucuji apriori.
Mezitím jsem pochopil, ze se jedná výlucne jen o postavy kreslené a ne i o nejakou narázku na jména konkrétních osob, ale nemohu vás prece pripravit o mé nádherné verse. :-)
aleš-novák
11. 10. 2013Jarmila Moosová Kuřitková
11. 10. 2013Kravička se telí a Mach volí?