Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFrankfurt, Schulstrasse
Autor
papouch
Kdokoliv koliv, jó! Kdo ko... live
Kolí Frankf liv (ajv)
kamkoliv v okolí
vliv kolíků lvích
a tání katolíků, hůů!
Jo! Hůů těch sov
ovívaných vejřím peřím
těch nevěří cích cích
samy osoby o sovách
by sobě
Kéž kdež když a iž
pakliže pokličkou na líčko
potažmo libo-li vidličku? leč -
lež: mi je milo
v poli
Tam dám já trám
však zasek´ jsem se
zasexemse, semsám
plus havraní krrrát sečteno
rovná se
Schulstrasse
7 názorů
Nemám ani bujnú fantáziu a toto dielo veľkolepé ma pohltilo. Netreba vysvetľovať, je nadčasové
Milá Diano, máš pocit, že musím vytvářet hovadinky pouze pod vlivem chlastu, či mne máš za notorika potácejícího se mezi hrobem a deliriem?? Tvoje poznámka mne ... hmm.. nechci řící "urazila", ale rozladila určitě.
Tahle dadaistická pitomůstka je pouze ventil, kterým jsem vypustil přetlak po jedné příhodě ve Frankfurtu nad Mohanem. Jeli jsme tam s kamarádkou mou starou škodověnkou na výstavu, já vypleščenej jak kuře (Praha je proti Frankfurtu zapadlá dědina), kroutím volantem a hledám, kde zaparkovat... našli jsme parkoviště, vše v pohodě a když jdeme pryč, tak si říkáme - abychom našli auto, kde parkujeme? Schulstrasse, tak to si zapamatujem... a jdem do galerie, kde jsme strávili úúžasných asi 6 hodin (Dürer, Boticelli, Klee, Renoir, Holbein atd atd..) .. rozjívení a vykolejení jdeme zpět k autu a zastaví nás nějaká paní a ptá se, jestli nevíme, kde je tu Schulstrasse .. já se nafoukl jako kohout a s upřímnou znalostí frankfurtského rodáka jí vysvětlil, kde Schulstrasse je ... Muselo to nějak ven a tohle je výsledek. Psaný za střízliva.
Opravdu nenávidím, když ¨musím vysvětlovat vtip.
Už na písmáka fakt nic dávat nebudu.
aleš-novák
02. 11. 2013frank furt, dolar občas...