Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOznámení o písních
Autor
pedvo
Milí spoluautoři,
mimo jiné jsem na tyto stránky vložil i několik písňových textů. Jak se dalo čekat, dozvěděl jsem se, že bez melodie to není ono a že bych měl ty své písně také předvést. Poslechl jsem tedy a zkusil jsem to.
Výsledek je nevalný, úroveň hospodsko – táboráková, ale svůj účel snad můj pokus splní.
Nemám techniku pěveckou, kytarovou, ani nahrávací, tak na to, prosím, z této stránky koukejte. První dvě písně, které teď předkládám, jsou „Kruté vody“ a „Právo silnějšího.“
Adresy, na kterých je najdete (jestli chcete) jsou:
http://youtu.be/soYUG6het6E a http://youtu.be/mCNzuArOx10
Příjemný poslech a trochu shovívavosti.
Petr Dvořák.
8 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
17. 11. 2013Jejda, to se vloudila technická chybka - našla jsem hned v prvním výraze překlep a chtěla to vložit znovu bez něho, ale server mi klekl (asi údržba či co) a já pak na to zapomněla :)
Ale napsala jsem asi tohle:
Týýýjo, sedět u zapálené vatry, poslouchám tě do rána - obě písničky moc fajn***
J.M.K. – Až takovénadšení, byť smazané(?), to si snad ani nezasloužím. O to víc si ho vychutnávám. Poslouchat mě do rána je možné ale omrzí. Děkuji.
Alegna – Tomu říkám přijatelná kritika. Potlesk rád přijímám.
Čudla – V takové nějaké kritiky jsem doufal, jsem rád, že to tak vidíš.
E.B. – To mě moc těší, zejména, jde-li o obdiv nekritický (není podmínkou).
Diana – Z takové zprávy mám opravdu radost.
Všem vám děkuji za vlídné komentáře i tipy.
Evženie Brambůrková
16. 11. 2013Zasloužíš si můj obdiv. *
já si troufám, tedy na vodu ne, ale dát tip si tedy troufám a taky tleskám, první mě okouzlila