Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáte rádi Písmáčka?
Autor
.duke.
A jak moc?
Myslíte si, že je to dobrej server?
Je opravdu literární?
Dáváte si rádi tipy?
Milujete tu někoho?
A koho?
43 názorů
Miluju všechny,kteří mi dávají tipy a taky miluju autory,kteří mě dokážou pobavit.
Pár dadaistických otázek a jakou to vyvolá diskusi...
Proč tu diskusi neobnovit ? - Píše se rok 2017. - Jeden (zbytečný?) típek tak říkajíc z budoucnosti.
Já jsem se tu zabouchla už před mnoha lety a dodnes mám šimrání v podbříšku, když vidím, že je online, jakoo. ;) Jinak písmák mě už nebaví, páč většina dobrých bavičů (i spisovatelů) odsud odešla. (až na tebe, samože, ty jsi nejlepčí. ;)smrdí tu jen ti, co ty protiroudové vykopali a tak to tu hnije, žádnej pohyb. Ale tak... jsem ráda, že jsem zde dospěla. Díky, Písmáku!
admini jsou moudří, nelze s nimi komunikovat napřímo, ale můžeme se učit z jejich činů. admin zde svým zásahem a promluvou v podstatě vystihl určité spektrum kvalit písmáka. na nás je teď, abychom jeho čin správně vyložili. trochu mi to připomíná inkvizitora z červeného trpaslíka.. akorát tady adminovi chybí ta kouzelná rukavice.
miluju všechno, ale dřív píšící nepíšou a píšou dřív nepíšící a ty nikdo neoznačí nikde takže nevim, ale miluju všechno.. a tip žejo
ted, jak to pises, duku (reaguju na tvuj druhy koment), taks mi pripomnel, ze mi dassler jeste dluzi za uvodnik tricko. Nikdy jsem ho nedostal. I kdyz se zajimal o mou velikost. A to jsem byl tak zvedavy, jak pismacke tricko vypada.
kdysi jsem miloval Zaprděnce, kamsi však zmizel. stejně jako všichni ostatní. zbyl jsem tu jen já. sám.
Já vím, kdo to je, Janino! Prima, že ses tady zabouchla, tak to má bejt!
Ale jo, mám ráda Písmáčka. Už to není ta romantická zamilovanost jako na počátku, místy si pěkně lezeme na nervy, on mně a já jemu, občas je to ztráta času. Naštěstí se dá počítač vypnout.
Neznám moc jiných literárních serverů pro srovnání, ale Litera ani Totem mi lepší nepřipadnou.
Jo, miluju tu někoho. A neřeknu :-)
Admini, proboha, nechte duka žít. Mrtvých je tu až dost.
No, Admine A, myslím, že tvoje deliberovaná aktivita na tomhle serveru a stigmatizace děl návštěvníků serveru, nedělá server lepším, spíš ho ničí. Jako v té zemi, kde se nesmí zpívat. To je mrtvá země. A poklidné vody, které tu ty tak aktivně vytváříš, jsou vody, ve kterých už se nikdo nevykoupe, protože v nich nic neplave.
není třeba vířit poklidné vody písmáka dalšími.? já myslím, že je. to bahno, jehož jsem svědkem, je k nesnesení. je
Duke, zanech planých výkřiků o svobodě slova. Kde chybí autocenzura, musí nastoupit cenzura.
Nejsem převlečený papouch, ten je mnohem horší :) Odsunul jsem to, neboť zde není o čem diskutovat, tohle je jen další provokace.
Podobných diskuzí tady bylo mnoho, není třeba vířit poklidné vody písmáka dalšími.
Třeba duch Písmáčka mizí díky podobnej Adminům A, kteří tu sedí na svobodě slova.. Kristepane, tohle se tu fakt opakuje jako kolovrátek.. Zkáza serveru: Admin A
Už sem psal Derovi, co se to tu zase rozmohlo. Dost děsivej ten Admin A. Není to převlečenej papouch?
Nemažte ho. Nepřesouvejte. Je neškodný. Stejně nic nezacháníte, není co. Dost šikany
Jasný, to máš dobrý. Já su třeba slepej a píšu na klávesnici s braillovým písmem. A rozumím ti, že jsi opatrný.
Podle mě duch Písmáčka vzal za svý, když dassler server prodal. Pak totiž lidi přestali mít možnost dostat za úvodník tričko nike či adidas.. Byl to přece jenom správnej kluk ten dassler..
Miluji ducha tohoto serveru, který bohužel, jak pozoruji, nenávratně mizí do propadliště literárních dějin