Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec macechy
Autor
macecha
macecha se loučí
na Písmáku končí
změnily se priority
a z krásné seňority
vyloupla se bába
dlouhým nosem známá
Cyranův nos
velkého ducha značil
její nosan
ten dobrý má čich
a to jí pro začátek stačí
že něco smrdí
pozná na dálku
když někdo kecá
pozná pohádku
27 názorů
Vampirelorde, díky za povzbuzení a přeji hodně zdraví do Nového roku...
Vampirelord
30. 12. 2013Ty kecko....to je dobře že jsi tady....a vůbec..zdravím...taky jsem trochu hibernoval....
Milá macecho! Náhodou jsem narazila na Vaše dílka a jsem v šoku.To bych tedy fakt nedala.Takové množství nápadů.Některé věci mi vyloženě mluví z duše.Máte můj obdiv.Já jsem na Písmáku nováčkem,a tak se zatím rozkoukávám.Mějte se fajn-zdraví munli
všem mým milým přátelům přeji prožití krásných vánočních svátků ve štěstí a pohodě a do Nového roku hodně zdraví.
koloušku, díky
Hábere, je to tak. Už mě macecha přestala bavit a dlouhý nos mám, tak co. Proč hledat přezdívky, když se samy nabízí .... :-)
Jiří, opět excelentní. Díky.
Alegno, to bych si nikdy nedovolila. Jen jsem zvolila nový nick.Proč v tom hledat špatný úmysl?
Blani, tak ty, kteří se rvou o moje verše, ty bych chtěla vidět!!!!
Ty jsi prostě moc hodná a na každém si něco dobrého najdeš. Děkuji
Kočkodane,jak milé!!!!! To víš, že sem budu chodit, pokud ovšem budu mít proč. Můj nový nick je "dlouhý nos". Je určitě lepší, než macecha.
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 12. 2013I ty jedna! Takhle člověka po ránu vyplašit! :))))))
Jarmilky, na Písmáku nekončím, jen jsem změnila nick a to na "dlouhý nos."
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 12. 2013Ach, ten tip jsem dala omylem - vůbec se mi nelíbí, co píšeš, Any. Život nedělá jen jedna pohádka přece, co ten zbytek světa tady? Zvaž to ještě, nechoď pryč...
Jarmila_Maršálová
11. 12. 2013fuj! Co to meleš, babo! Kdyby se z tebe vyloupla bába, možná ti zasmrdí hovno v plínkách, ale babičky jsou trošilinku zvrhlé, řekla bych, že jim to hovínko dokonce voní)))