Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpomalení Písmáku
Autor
Lakrov
V posledních několika dnech, tedy od čtvrtka 12. nebo pátku 13. prosince, se Písmák často jeví jako velmi pomalý (načítání stránky) nebo dokonce nedostupný a to z kteréhokoli stroje nebo sítě, z nichž přistupuji. Zmíněné zpomalení je tedy nejspíš na straně Písmáku. Dokáže někdo vysvětlit proč nebo dokonce uklidnit, že jde o dočasný stav?
Děkuji za související informace.
(tuto diskusi brzy /do zítřka/ odstraním)
21 názorů
Pro Admin A a Dero: Myslím, že se Písmák potíží s rychlostí načítání či nedostupností ještě zcela nezbavil, ale to možná víte nejlépe sami. Je to lepší, než minulý týden, ale bez vady to není :-(
Přeju hezké Vánoce
Jen vydržte, Písmáci. Váš server se potýká se stejnými chorobami jako mnohé další literární servery. U nás to není lepší, hlavně teď před vánocemi. Ostatně, jak by mohl "zahynout" server se sedmdesáti přihlášenými autory, o devíti neviditelných ani nemluvě :)
Jak se zdá, databáze už má opět přijatelnou odezvu. Děkuji všem (především Adminovi A a Derovi) za pomoc, podporu či účast. Technické potíže Písmáku jsou odstraněny.
Opravil jsem několik databázových tabulek, u nichž došlo o víkendu k výpadku, a přitom i optimalizoval ty nejnáročnější dotazy na databázi, které ji velmi vytěžovaly.
Doufám, že se nyní Písmák citelně zrychlí. Držte palce.
No jo, Dero píše o výpadku z 15.12. večer, ale první vážný několikahodinový výpadek byl už dopoledne 13.12. a od té doby je to často v... každou chvíli nejde, nebo pomalejší než želva... asi závada je vážnější než se zdá být... škoda.
Tak Dero žije ?! A že se ozve, až teprve když se začne diskutovat o konci serveru :-)
bůch a jeho mrdy
16. 12. 2013lakrov, hoď si to
Je to tak. Písmáček dýchá z posledního. Blíží se jeho zánik. Každej server jednou skončí. Když ztratí smysl. A to se stalo i zde. Admini převzali otěže, server se zpomalil, lidi odchází..
Tak ještě pár úderů
modrého
srdce.
Beat.. beat.. bea.. t...
Mne jeden deň dokonca vôbec nešiel načítať. Potom sa rozbehol ale je pomalý.