Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOznámení o písni „Chatrč“
Autor
pedvo
Milí kolegové,
podařilo se mi jakž – takž sesmolit a vložit píseň „Chatrč.“
Adresa:
Opět platí: Jde o sdělení melodie, nehleďte proto na kvalitu podání.
Děkuji, Petr Dvořák
16 názorů
Ahoj fialko..., tvvůj komentář mě moc potěšil. Já už nic nepíšu, inspirace vyschla, a tak se na nějaký ten litweb jenom semtam kouknu. Když při tom nararazím na takovouto zprávu, tak samozřejmě mám radost. Moc děkuji, ahoj.
Alessko, já se rád nechám takhle chválit, zřejmě máš z mé písničky opravdu radost. Mne to moc těší, děkuji.
Jarmila Moosová Kuřitková
18. 12. 2013:) nepřeháněj :)
Jarmila Moosová Kuřitková
18. 12. 2013Líbí se mi moc!!! :)))***
Ano, kopretinko, vrať se a ještě si poslechni. Já jsem moc rád, když si o tom takhle čtu. Díky za takovou zprávu i za tip.
No jo, pár jich možná měl v takovém stylu. Škoda ho. Dík za komentík i za tipa.
Stárnoucí vlk
17. 12. 2013pěkná, taková Kapitáno Kidovkská :)
Gabi, ty sis prozpěvovala moji písničku a to mě moc těší. Chodit s vámi na jógu by mě třeba bavilo, ale je to pro mě trochu z ruky. Dech si mohu procvičit i bez jógy, ale jsem na to líný.
Diano, takový komentář si vždycky rád přečtu. Samozřejmě jako táborákovou jsem ji mínil, A že krásná? To už si lebedím.
Milé dámy, děkuji za takovou přízeň i za tipy.
dvořáku, nie je to zlé...prichytila som sa, že si to pospevujem pri ukladaní fotiek, tak som sa vrátila, pochváliť
trošku nestačíš s dychom, mal by si s nami chodiť na jogu, ale inak v poho :)