Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehodie et semper
Autor
asrar
dnes a navždy
nech mě snít
v teple tvého objetí
kéž se neprobudím
a spím
do všech konců
lásky
...
Adamovi vyšla Eva
z vlastního těla...
Ale já nejsem Bůh!
proto ve mně zůstáváš
a jsi
...
A mezi námi?
jsou básně,
co jsem ještě nenapsal
je proroctví,
co jsem nezvěstoval
otázky na které jsem se neptal
změť protikladů co nekončí
mezi námi je šedé počasí
zvěst deště
...
i v dešti tě budu milovat
vždyť temnou tvář má i Měsíc
přesto svítí
A je-li otázka být či nebýt
tak rozhodně být
spolu
hodie et semper
32 názorů
Srdce moje
11. 06. 2015pěkné, jde to z vnitra a není nic lepšího když to jde tak jak to píšeš. Díky
Pulciku, díky za názor. Taky si myslím, že se má psát hlavně srdcem... pro mě forma není až tak podstatná... Hlavně OBSAH...
Hmm sice to nedělám, ale začetl jsem se i do názorů a musím s Oldrichem nesouhlasit... dle mého se má psát srdcem a né nějak vyumělkovaně... pak to není tak opravdické a hluboké...
Podle mě píšeš suprovně a určitě pokračuj =)
*t
V pořádku, některé věci si musím taky přečíst víckrát, a nejen když je pokročilá hodina ;)
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014To mě těší.
kupříkladu - už jen spatření tvého úžasného nicku pozvedá kvalitu dne o několik levelů :o)
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014Trocha osvěžující osvěty.
dík za avízko, Vzácný Jistříne, trocha ..... poránu nezaškodí (dosaď si dle libosti)
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014Ne, není to věc pohledu. Dobrou noc.
Říkej tomu jak chceš, to je věc pohledu, právě...a o tom už dost:) dobrou noc.
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014Není to teorie.
Což je pro některé neakceptovatelná teorie... A jako ve spoustě jiných věcech, každý má svou pravdu, proto podobná nejednoznačná témata nechám být... I když názor nějaký mám...
Vzácný Jistřín
23. 01. 2014Ne, to že nepocházíme z nějakého stvořeného incestního páru, ale vyvinuli jsme se postupem času z nižších tvorů.
Co je vědecky prokázáno? Příběh stvoření ... A vše kolem? Tak mi asi něco uniklo... Hmmmm....
Vzácný Jistřín
23. 01. 2014Ne, není to otázka, je to vědecky prokázaný fakt. Gravitace taky není otázka. A když se věřící uráží tím že je něco pravdivé, no tak je to holt jejich problém. Nebo myslíš, že bychom měli vědecká fakta úmyslně skrývat, aby se někdo neurazil?
Vzácný Jistřín
23. 01. 2014No pokud by byla pravdivá, což samozřejmě není, pak bychom byli všichni dílem incestu.
No a díky tomu existujeme... Co naděláš... Tedy za předpokladu, že ta legenda je pravidivá... To je spíš pohádka...
Vzácný Jistřín
23. 01. 2014Adamovi vyšla Eva z jeho těla, byla tak jeho příbuzná a pak spolu vesele spáchali incest... to se ale do básničky moc nehodí.
Martinez: Ono (to) vyšlo, ale ne tak zcela...
"zádrhelů" kolem je privela ;)
Oldo, jasně, nevypsanost, nevyčtenost, nebo vše dohromady... Nebo se to dá vysvětlit tím, že to nenechávám "uzrát"... a asi to ozřejmí kolonka "Vztah k literatuře" v mém profilu... Tam je vše jasně řečeno proč... Tedy nemám ambice se stát básníkem... Toť vše... A ve slově zvěst se tam vloudila chybička, asi píšu rychle či nepozorně... už je to opraveno (díky)... Nebo snad mám rozebrat význam slova? Zřejmě ne... ;)
ani Adam nebyl přece Bůh..
taky ti (to) vyjde.. inu -
stačí počkat až uzavře se kruh
a nebát se stínu..
Poměrně zajímavý náboj i několik motivů.
Ovšem vnímám jaksi neujasněna interpunkci a dalé tež jistou nevypsanost, či nevyčtěnost. Co je třeba prosímtě zvěsť?