Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa myšlenkových vlnách
Autor
Mladý pán P.
Slaná vlna pleská facku
mrháš jejím snažením
doufej,že tě nesemele
neunikneš zatracení
Věřím na pár rozhodnutí
s nima skončíš,s nima šílíš
osudové křižovatky
tipuješ a se mýlíš
Někdy příjde velká vlna
nečekáš ji a nechytneš
poddej se ji ať ji cítíš
nikdy nezapomeneš
Znásilnění duše vlnou
marná snaha-pros a škemrej
rybka v síti ztroskotala
myšlenky jsou s tebou věčně
10 názorů
mec mu porad unikal, ziskal ho, az kdyz si ujasnil proc ho chce a co s nim hodla udělat ...
jinak diky za pripominku, vedela jsem ze se letos neco zmenilo, ale nemohla jsem prijit na to kdy a jak ...
ale to bylo spis na pokec meci ctyrma ocima a i to nevim, zda bych nalezla odvahu ...
Mladý pán P.
26. 03. 2014Rekni....
Poutník - Coelho tam malem ziska mec na zacatku, ale pak o nej prijde ... a pak se vlastne proto vydava na svatojakubskou cestu, aby ten mec ziskal zpatky ...a uz to tak nejka trochu vzda i ten jeho pruvodce ... a ...
chces i pointu nebo si to najdes sam?
Mladý pán P.
25. 03. 2014Ale ja pribeh o panu bez mece neznam :) ale jestli jde o to ze nekdy nevim jak dobreji rict co se mi mele v brokolici, pak no to je ten pribeh...
nevim proc mi to cele pripomnelo pribeh P.Coleha, jak potreboval ziskat svuj mec zpatky - a porad mu to unikalo nez neco pochopil ...
Sebastiana
12. 01. 2014ZNÍ MI SKORO JAKO PÍSNIČKA- TEDA TEXT K PÍSNI...
libi se mi obsahem
jinak dilo pusobi ze bylo trosku nasilu ohybane kvuli obsahu
jo a dokud jeden zije, muze trenovat na pristi vlnu :)
a rybka muze trenovat, jak ze site vyklouznout a netrhat