Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBýt či nebýt
Autor
dee-dead
odešels... už je to tak dávno
rok neříkáš mi dobré ráno
a mně už došly výčitky
tak proč si každý večer přeji
vidět tvou zprávu na displeji
a vymýšlím si povídky
o lepších dnech a o naději
o princeznách a čarodějích
a po nocích čtu Shakespeara
a nevím ani být či nebýt
a nebo jak ten pocit přebít
že moje srdce umírá
...
12 názorů
Seneca má samozřejmě pravdu v tom, že to není foremálně dokobalé - už například první dvojverší je formálně slabší, ale je to příjemná vázaná báseň - a i přes náznaky klišé není kýčovitá - a vyznívá upřímně. T.
Ještěrčí král
24. 05. 2016Skličující, ale dobře napsané.*
Richard Hrob
19. 01. 2014No podle mého to není špatné. Ačkoliv to není zrovna šálek mé kávy, tak vyloženě nezklamala.
Zlodějíčku příště prosím avízo, ať vím, děkuji. :)
Od někoho, kdo je o 8 roků starší prostě očekávám víc, že jo.
Tuctovitý slova, vím, jedno spojení je originální, víc tam v tomhle úryvku není, jsem si toho vědom. Feeling na nule? Neblbni. Je to přeslazený.
Neříkám, že není hezká. Říkám, že tam není nic pro mě, co bych ocenil z hlediska slovních obratů.
Většinou vázaný moc nečtu, páč ten současný, co se publikuju, je většinou dost bídný. Tady tohle je sice dost obyčejné, bez kliček, pozlátek a vůně, ale má to vcelku spád. Rytmus ti tuším utekl pátém verši. Na závěr klišé /vlastně je to pomalu samé klišé/ ... ale jinak to není zas tak špatný, dle mého.