Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlodníček 16
Autor
Kočkodan
36 názorů
je také volem ten, kdo voli volí
snad nejsi jedním z nich
a pokud ano, sorry :-))
tak nevím, já znám spíš hru: vole lehni, ale možná je to to samé, jen jinej krajovej název :-))
kočkodane kočkodane
fůru slov v zásobě máš
někdo se dře, ty to máš dané
s písmenky hraješ mariáš :-))
vinca minor
16. 03. 2014Deflorace, Oplétačky, Terárium, dobré!*
Evženie Brambůrková
06. 03. 2014Konečně vím, co jsem! Oplétačka. Ráda bych byla i Svodka, ale už mám po zenitu. Tak asi ne.*
ty seš takovej....sofistikovanej.....
ale co takhle: dopis - starší muž bez Prostenalu
lžička - žena čekající dopis
?????????????????????????????????????????????????????????
jsi vtipný! nejvíce se mi líbí ... no asi tentokrát taky nejspíš téměř vše!*
S Baloňákem se mi vybavil Kamil Lhoták, Volenka pobavila, Deflorace je roztomilá, Hustopeče mě donutily k chvilkovému zamyšlení nad původem. Z Ironika Iron Manem -- to je prudký kariérní růst. Ti ptáci se tak tváří, protože neví, kam složit vejce. Kytovec je starodávný, umělecký sklenář, protože dnešní technologie... Babičce jsme Oplétačka občas říkali (nejen kvůli svetrům). Měkká a tvrdá pájka -- proletáři všech zemí... (dál to každý zná). Svodka je úsečné, úderné (a tuším, že pro ni poněkud hanlivé) slovo. Terárium je ze všech těch slov takové nejobyčejnější, zato Trubec vede k zamyšlení nad přesahem tak krátkého výrazu. Jsou Podmostníci vyšší kategorií Uličníků?
Tolik interaktivní poznámky, které délkou možná přesáhly rozsah původního díla.
Květoň Zahájský
04. 03. 2014Na Slovácku existují ještě "opletačky demižonů", ale to je už jiná kategorie.
Květoň Zahájský
03. 03. 2014U opletačky mě hned napadla Toscana. (-:
Stárnoucí vlk
02. 03. 2014Dámská volenka a Hustopeče :)))
:))))))))) díky za rozesmání- deflorace je bezkonkurenční:)))) a proletariát si dovoluji zařadit do svého slovníku, neb u pájky trávím hodně chvílí:)))