Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoulin rouge
Autor
Martas1985
byla zima
a venku bylo všelijak-
jen samý sníh
led
mráz
podprsenky
všude po podlaze
tenhle pokoj
byl náš moulin rouge
než se zima dostala i dovnitř
a napáchala škody
co už ani -miluji tě-
nespraví
12 názorů
miluji Tě sa niekedy vo vztahu opakuje prilis casto, az clovek prestane verit, ze je to tak...slova su niekedy prilis malo
***
Martas1985
16. 03. 2014100Wzarovka
14. 03. 2014Nevím, rozhodně to není hrozné, ale až na to překvapení (viz výše) nic objevného v tom nevidím.
Martas1985
12. 03. 2014Děkuji za cenné rady, z tohoto si alespoň něco odnesu a příště to snad bude lepší,ale tvůj komentář mě potěšil a moc
Martine, tato je z tvých tří zde dosud publikovaných dle mne nejlepší. Ta poslední ...někdy je fajn... je spíše takovou filozofizující hříčkou, druhá o slaném tsunami není špatná, naopak, zde naznačuješ potenciál pro neukecaný lyrický verš, jen zvolené obrazy i zpracování tématu má své rezervy, a v této básni mimo ne úplně plynulý, komfortní závěr se mi velmi líbí druhá sloka ...sníh, led,mráz a najednou nečekaně podprsenky, toto nečekané a překvapivé spojení tvoří krásný kontrast. I v poslední sloce první verš ...než se zima dostala dovnitř a napáchala dovnitř... má smysl a vytváří významové a obrazné zarámování a vyústění a je tedy povedené, hezké, ale pak zejmén zájmeno ...což... a následné už je také otrocké, podpírající, tam by to chtělo nějak jinak.
Martas1985
08. 03. 2014Stárnoucí vlk
08. 03. 2014hmmm, pěkná :)