Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmráčila mě vlastní dokonalost (TVAR-ZE-SÍTÍ)
Genialita je něco jako gravitace
stejně tak dokonalost
a důležitost
když si nedáte pozor
mohou vás zhroutit
jako umírající hvězdu
poslouchejte!
Valil jsem si to po Václaváku
byl über-kool
hipsta-textil-stajl
OMG!
v hlavě zpracovával
další nesmrtelnou báseň
a najednou
se mi zatmělo před očima!
Křeč, torze, muka, exploze
NÁHLE!
má vlastní dokonalost mě
OCHROMILA!
zákeřně mi usedla na ramena
srazila na asfalt chodníku
začal jsem naříkat a lomit rukama
řval na kolemjoucí
co nic nechápali (a ani nemohli)
"Odpusťte mi, že jsem geniální, odpusťte mi, že jsem lepší než vy, odpusťte mi, že jsem krásný a mladý, odpusťte mi, že jsem o tolik inteligentnější než kdokoliv jiný! Já za to nemůžu, to samo, nemyslete si, to není žádnej med, já si svou dokonalost nevybral! To ona si vybrala mě! Nedovedete si představit, jak to občas všechno bolí!"
Z náprsní kapsy jsem vytáhl štos svých postmoderních básní
vyhodil je do vzduchu
popsané papíry se třepotaly
v povětří
a já ronil brilianty slz (poz. autora :nutné klišé)
Všichni se mě snažili uklidnit
volali
"Radovane, my tě máme rádi, i když nás vůbec neznáš! Chceme ti býti podporou! Hlavně my, mladé, krásné a dole vyholené dívky! Buď silný, nejsi na svou genialitu sám! "
Mého těla se dotýkaly desítky něžných rukou
všude
i tam dole
ach!
Pochopil jsem, že musím dál
že musím psát dál
protože jsem RADOVAN
Radovan Tvořivý!
Básník Radovan!
Nesmím se hroutit!
Protože mi ve Tvaru vyšly už dvě básně
a tato bude třetí!
11 názorů
Woe, tohle... "..."Odpusťte mi, že jsem geniální, odpusťte mi, že jsem lepší než vy, odpusťte mi, že jsem krásný a mladý, odpusťte mi, že jsem o tolik inteligentnější než kdokoliv jiný! Já za to nemůžu, to samo, nemyslete si, to není žádnej med, já si svou dokonalost nevybral! To ona si vybrala mě! Nedovedete si představit, jak to občas všechno bolí!"..." se neodpouští!!To se jen závidí!!
vindal drámo
16. 03. 2014hovado :)
sepotvkorunachstromu
16. 03. 2014..musím se smát..tvá tvorba je prostě vtipná..svěží a chytrá..tož šup tam..aby se konečně nějaké ty dole vyholené dívky našly..tak nějak mám neodbytný pocit..že jich zatím zas tak moc není..ovšem možná se pletu:)
Jan Voralberg
14. 03. 2014plejtvání místa v tvaru pro takovou hovadinu, Radovane ó Tvořivý.