Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Únor 14 - Vyhlášení
Autor
Tragicus
Za měsíc únor roku 2014 byl Povídkou měsíce zvolen text Poznámky na okraj autorky Janina6 19 body.
Konečné pořadí:
Janina6 - Poznámky na okraj (19)
Herr_Jaroslav - Idiot (17)
Vigan - Káva v půl páté (12)
Fruhling - Jeden den (9)
Danny - Z jiných světů přiletěl jsem k vám... (7)
Zuzulinka - Kaleidoskop (3)
Tucci - List (2)
Gratulace vítězce, díky hlasujícím.
Hlasovali: Ápéčko, Arnica, Helgi Brandari, Janina6, Marcela.K, Pomerančová, Prosecký, StvN, Švédsko 1, Tragicus, Vigan, Zdenda.
Je možno zasílat nominace za měsíc březen, který pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.
Nezapomeňte také prosím, že je možno hlasovat do Povídky roku 2013.
10 názorů
Herr_Jaroslav
26. 03. 2014Díky moc za vaše komentáře a samozřejmě i za ty body, ještě nikdy jsem v Povídce měsíce nic nevyhrála :-) A díky všem, kdo se nějakým způsobem zapojili, četli, nominovali, komentovali. Gratuluju Vigan a Jaroslavovi!
Letadlo nepřestane být letadlem jen proto, že se v něm zrovna nelétá.
Dej si jednoho dvojitého Schopenhauera s kapkou Nietzscheho a klid.
aha..takže jakákoli kondolence či gratulace je pro skupinu zdejších intelektuálů z řad povídkářů to samé, jako literární diskuse..jak příznačné!
Ok, gratulace zasloužené vítězce.
jaksi mi tenhle víkend nevyšlo hlasování, ale ono by na pořadí nic nezměnilo, a vo tom demokracie je :)