Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň Trochu vratký alibi
Autor
pedvo
Vložil jsem na Youtube píseň „Trochu vratký alibi,“ jejíž text jsem před časem uvedl na Písmáku. Opět je nahrána v rámci mých nevalných možností, ale jako obvykle mi jde o sdělení melodie.
Adresa:
11 názorů
Kočkodan - Tou "trubikou" patrně míníš prachy v ruličkách, nastrkaný do hlavní koltů. Já ten problém neřeším, a z toho, že o něm víš soudím, že jsi už boltec přiložil. A dík za koment, mám rád, když se nad mým dílem přemýšlí.
Josephina - Myslím, že jsem ti neposlal avízo; pocházím ze serveru, kde se to nemusí a nemám to zažité. Takže ho posílám teď a jestli se mýlím, tak na to nehleď. Ahoj
Josephina - Těší mě, že se ti to líbí. Že je to moc hezký, to klidně šiř dál. Jinak nevím, jak to šíření míníš. Posílat někomu adresu, ať si to poslechne? Samozřejmě, budu jen rád. Jinak nevím, nějak to stahovat? Mně nevadí nic, jen mi upřesni, co tím šířením máš na mysli. Dík za komentář.
Diana - Příjemný komentář, díky za něj. Moc mě těší, že se ti má píseň tak líbí, dokonce i hlas, asi zpychnu.
Pečený medvěd - Z takového komentáře mám radost. S tou nervozitou máš pravdu - jedno ubrnknutí či ujetí hlasem a celé znova. Doufám, že tvé houslové kreace jsou na nějaké vyšší úrovni, než předvádím já. Ostatně, já nepředvádím jak hraju a zpívám, ale jakou jsem vymyslel písničku. Díky za povzbuzující slova.