Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seItalové
Autor
Vaud
V 16 letech jsem odjel na jih Bulharska se spolužákem Matušíkem a předstírali jsme tam, že jsme Italové.
Matušík neumí italsky a jmenuje se Mirek, tak z něj byl zádumčivý a málomluvný Ital Francesco. Bulhaři asi nejsou z nejbystřejších. Možná mají jenom málo jodu nebo tak něco, ale naši ďábelskou lest neprokoukli. Já zrzavý Ital a Matušík, co na mě mluvil česky s italským přízvukem. Kdyby si nás pletli s kolotočáři provozujícími lidově-technickou zábavu, ale takhle…
Dokonce jsme uzavřeli velevýhodný obchod v ceně několika tisíců západoněmeckých marek s místními mafiány. Za odměnu jsme chtěli seznámit s „nějakejma pěknejma kočkama“. Definice odvázané kočky v 16 letech byla, že "slečna už pije kafe". Slečny kouřící cigarety a usrkávající kapučíno nám přišly hrozně dospělé a nepochybně volnějších mravů.
Pak jsme stáli jeden podvečer na útesu u památníku Rudoarmějců a z dálky se blížily naše dvě slíbené mega samice. Černé kozačky, kožené kalhoty, černé kabáty a dlouhé hřívy černých vlasů vlajících v přímořském větru. Už byly tak na půl metru a musely slyšet hlasitý tlukot našich srdcí, když tu se druhdy mlčenlivému Francescovi Matušíkovi na nos vysral racek velikosti malého dopravního letounu...
21 názorů
Pobavila jsem se, Bulhaři vám to spolkli i s navijákem a závěr smolný.../T.
aleš-novák
18. 04. 2014Evženie Brambůrková
10. 04. 2014Tak to jsem se zasmála.*
aleš-novák
10. 04. 2014po návratu z italské dovolené naše tehdy tříletá dcera překvapila babičku jedinou italskou frází, kterou se za dva týdny naučila: ATENTI AL CANE...
Květoni - myslím, že Francesco nadával jak mu zobák narostl :-)
Diano - samozřejmě jsem to zažil a bylo to tak na celovečerní film
Kočkodan - zubaři mají nejraději happy dent
Květoň Zahájský
10. 04. 2014Jak už jsem dříve poznamenal, v tom okamžiku byl byl Francesco molto grande bellimbusto.