Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha z kostela
20. 04. 2014
14
13
1052
Autor
aleš-novák
oblek kněze
je vlivem častého používání
poněkud omšelý
13 názorů
Kočkodane, to snad ani né, ale pro sichr jsem jemně upřesnila, že omšelý oděv bezdomovců u hlaváku nemusí nutně znamenat, že to je jeden farář vedle druhého :-))))
aleš-novák
22. 04. 2014ano, je to tak. to jen my, chudí bezvěrci, máme jeden oblek k maturitě, svatbě i do rakve...
Musí ovšem jít o mešní roucho. Upozorňuji vás, bezvěrce, že kněz mívá "obleků" (jak říká Aleš) více. V mešním rouchu třeba nekřtí, ani neuděluje poslední pomazání. Tím méně že by se v něm účastnil výrobní porady u děkana.
Toscano, nemyslís si doufám, ze jsem Alesovu úvahu nepochopil. Takové uvazování by bylo nepochopitelné. :-)
Kočkodane, ono je to spíš tak, že o mši prostě farář trošku omší... :)))
Evženie Brambůrková
20. 04. 2014Třeba s navrácením majetků dojde i na nové ošacení.:-)
Nemeli bychom ale podle omselého odevu usuzovat na zvýsený výskyt knezu napríklad v okolí prazského hlavního nádrazí.
Mne mimochodem pripadá oblecení pracovníku krematorií zpravidla velmi vyzehlené.
A jeste malickost - vtipné. :-)